چرا سرمایه گذاران کریپتو بانک های خودشان را تغییر دادند؟

1402/08/07

38 درصد از سرمایه گذاران کریپتو، بانک های خودشان را تغییر دادند! آیا می دانید سرمایه گذاران چرا این کار را انجام دادند؟ چرا بانک ها سیاست های خودشان را در رابطه با ارزهای دیجیتال سخت تر کردند؟ واکنش سرمایه گذاران ارز دیجیتال نسبت به این کار چیست؟ چرا حساب هایی که پول زیادی از طریق رمز ارزها وارد آنها می شوند، توسط بانک ها مسدود می شوند؟ چه راه حلی برای این کار پیشنهاد شده است؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که کشورهای زیادی این بازار را به رسمیت شناختند و فعالیت در این بازار و خرید ارز دیجیتال را قانونی کردند. امروزه بانک های زیادی با صرافی های متمرکز مانند بایننس و شرکت های مرتبط با رمز ارزها همکاری می کنند. برخی از این بانک ها سیاست های سخت و پیچیده ای را در قبال ارزهای دیجیتال تعیین کردند که همین مسئله باعث شده است تا سرمایه گذاران بانک های خودشان را تغییر دهند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره سیاست بانک های سنتی در رابطه با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به شما بگوییم که چرا سرمایه گذاران کریپتو بانک های خودشان را تغییر داده اند!

سیاست بانک های سنتی در رابطه با ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاران کریپتو

اگر در بازار ارزها فعالیت داشته باشید، احتمالا متوجه شده اید که بانک های بریتانیا حساب های مشتریان مرتبط با انواع ارزهای دیجیتال را مسدود کردند. به طور قابل توجهی سیاست بانک ها در رابطه با ارزهای دیجیتال در سال 2023 شامل موارد زیر هستند:
مسدود کردن تراکنش ها به مبادلات متمرکز، محدود کردن مبالغ سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و بستن حساب های مشتریانی که به طور فعال دارایی های دیجیتال را خرید و فروش می کنند. این اقدامات باعث آشفتگی فزاینده در بین بخشی از جامعه ارز دیجیتال شده است که باعث شد تا تقربا دو نفر از هر 5 علاقه مند، ارائه دهنده های بانکی خودشان را در نهایت تغییر دهند.

افزایش تقاضا برای خدمات بانکداری مرتبط با رمز ارزها

توجه داشته باشید که این روند نشان دهنده افزایش تقاضا برای خدمات بانکداری مرتبط با رمز ارزها است. علاوه بر این، این روند که در بحبوحه دورانی است که کاربران پرشور ارزهای دیجیتال به دنبال چنین انعطاف پذیری هستند. بانک هایی که نسبت به ارزهای دیجیتال سازگارتر و انعطاف پذیرتر ظاهر می شوند، می توانند بازار را به رشد برای خدمات خودشان پیدا کنند. جالب اینجا است که بدانید Recap گزارش داده است که Revolut جایگاه اول را به عنوان بهترین فین تک برای دارندگان کریپتو در بریتانیا به دست آورده است.

چرا سرمایه گذاران کریپتو بانک های خودشان را تغییر داده اند؟

سرمایه گذاران کریپتو

بانک های مالی سنتی که در کشور بریتانیا فعالیت می کنند و به کاربران بازار ارزهای دیجیتال خدمات ارائه می کنند، سیاست های سخت گیرانه تری را در رابطه با ارزهای دیجیتال و تراکنش رمز ارزها اتخاد کردند. برخی از بانک های این کشور حساب افراد فعال در بازار رمز ارزها را مسدود کردند و با صرافی های متمرکز و شرکت های ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال قطع همکاری کردند. به همین دلیل خیلی از سرمایه گذاران و کاربران فعال در بازار کریپتو، بانک های خودشان را تغییر دادند تا با مشکلات بزرگی روبرو نشوند.
به طور کلی نتایج نشان می دهد که 38 درصد از سرمایه گذاران کریپتو به دلیل سیاست های ارزهای دیجیتال، بانک خودشان را تغییر دادند و از خدمات سایر بانک ها استفاده می کنند تا حساب آنها مسدود نشود. توجه داشته باشید که سرکوب جهانی صنعت ارزهای دیجیتال، اقدامات بانکی را سخت گیرانه تر کرده است. در درجه اول به دلیل نگرانی درباره سرمایه گذاری های پرخطر، تقلب و پولشویی است. اگر در این حوزه تازه وارد هستید و مایل به کسب اطلاعات در مورد چگونگی کارکرد ارزهای دیجیتال هستید توصیه میشود مقاله ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند را مطالعه کنید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره سیاست بانک های سنتی در رابطه با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به شما بگوییم که چرا سرمایه گذاران کریپتو بانک های خودشان را تغییر داده اند! همانطور که گفته شد، بانک ها نسبت به ارزهای دیجیتال سیاست های سخت گیرانه تری را اعمال کردند و به کاربران فعال در حوزه کریپتو خدماتی را ارائه نمی دهند. همین مسئله نیز باعث شده است تا نزدیک به 40 درصد از سرمایه گذاران و کاربران بازار ارزهای دیجیتال بانک های خودشان را تغییر دهند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا سرمایه گذاران کریپتو بانک های خودشان را تغییر دادند؟
سوال امنیتی :1+46 = ?