چرا ثروت بنیانگذار بایننس 12 میلیارد دلار کاهش پیدا کرد؟

1402/08/07

کاهش 12 میلیارد دلاری ثروت بنیانگذار بایننس؛ آیا می خواهید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال بایننس چه کسی است؟ چرا ثروت چانگ پنگ ژائو کاهش پیدا کرد؟ چرا کاهش ثروت CZ کاربران بازار ارز دیجیتال را نگران کرده است؟ آیا ممکن است ارزش صرافی بایننس نیز کاهش پیدا کند؟ به نظر شما بنیانگذار بایننس می تواند ثروت خود را پس بگیرد؟
بازار ارزهای دیجیتال در دو سال اخیر به صورت مداوم ریزش کرد و قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال کاهش پیدا کرد. در این میان شرکت و صرافی های زیادی ورشکست شدند و دارایی های خودشان را از دست دادند. صرافی بایننس نیز که یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است، با این ریزش مقابله کرد، ولی خبرهایی منتشر شده است که ثروت بنیانگذار صرافی بایننس نیز کاهش پیدا کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، شما را با بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال بایننس آشنا کنیم، به بررسی کاهش 12 میلیارد دلاری ثروت CZ بپردازیم و نگرانی کاربران بازار رمز ارزها از کاهش دارایی های چانگ پنگ ژائو را مورد بررسی قرار دهیم.

بنیانگذار صرافی بایننس چه کسی است؟

بنیانگذار بایننس

صرافی بایننس(Binance) یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که توسط شخصی به اسم چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ ایجاد شده است. ارز دیجیتال این صرافی هم با نام بایننس کوین در دسترس است. CZ یک شهروند چینی کانادایی است که در بین کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از افراد مهم و تاثیرگذار شناخته می شود. این شخص مالک صرافی ارز دیجیتال بایننس است که نظرات این شخص درباره رمز ارزها باعث می شود تا قیمت این دارایی ها کاهش و افزایش پیدا کند. چانگ پنگ ژائو ثروت زیادی دارد که به نظر می رسد این روزها ثروت آن کم شده است.
جالب است بدانید، چانگ پنگ ژائو(CZ) یکی از حامیان ارز دیجیتال بیت کوین است و ثروت زیادی از طریق خرید و فروش رمز ارزها به دست آورده است.  البته توجه داشته باشید که بخش بزرگی از ثروت این شخص از صرافی بایننس(Binance) کسب شده است. چانگ پنگ ژائو یکی از کارآفرینان بزرگی بود که توانست در سال 2017 صرافی بایننس را راه اندازی کند و خدمات زیادی را به کاربران بازار کریپتو ارائه کند. بعد از این صرافی بایننس با سرعت زیادی رشد و توسعه پیدا کرد و در حال حاضر بیشترین حجم معاملات ارزهای دیجیتال در اختیار این صرافی قرار دارد.

کاهش 12 میلیارد دلاری ثروت CZ

بنیانگذار بایننس

همانطور که گفته شد، چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس است که توانست در سال 2017 این صرافی را تاسیس کند و درآمد قابل توجهی را از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال کسب کند. البته منبع اصلی کسب درآمد CZ، صرافی بایننس است.
طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده، حجم معاملات صرافی ارز دیجیتال بایننس کاهش پیدا کرده است و ثروت بنیانگذار این صرافی یا همان چانگ پنگ ژائو نیز تقریبا 12 میلیارد دلار کم شده است. بر اساس این برآوردها، با کاهش 38 درصدی درآمد صرافی Binance، ژائو به رتبه 95 فهرست ثروتمندترین افراد سقوط کرده است. 
ارزش خالص دارایی های مدیر عامل بایننس در حال حاضر تقریبا 17.3 میلیارد دلار است که نسبت به اوج 69.9 میلیاردی در ژانویه 2022 زمانی که اون در رتبه یازدهم ثروتمندترین افراد دنیا قرار داشت، 82 درصد کاهش پیدا کرده است. همچنین شاخص بلومبرگ میزان درآمد صرافی ارز دیجیتال بایننس را با سایر صرافی های ارز دیجیتال دنیا مقایسه کرده است و در این مقایسه اعلام شده است که حجم معاملات ارز دیجیتال صرافی بایننس کاهش پیدا کرده است. البته توجه داشته باشید که حجم معاملات تمامی صرافی ها پایین آمده است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، شما را با بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال بایننس آشنا کنیم، به بررسی کاهش 12 میلیارد دلاری ثروت CZ بپردازیم و نگرانی کاربران بازار رمز ارزها از کاهش دارایی های چانگ پنگ ژائو را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس است که این صرافی را در سال 2017 راه اندازی کرد. توجه داشته باشید که در حال حاضر حجم معاملات صرافی بایننس پایین آمده است و به همین دلیل میزان ثروت چانگ پنگ ژائو نیز 12 میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا ثروت بنیانگذار بایننس 12 میلیارد دلار کاهش پیدا کرد؟
سوال امنیتی :3+58 = ?