داده های آنچین بیت کوین(BTC) چه می گویند؟

1402/08/07

داده های آنچین بیت کوین(BTC)؛ یکی از اصلی ترین معیارها برای پیش بینی قیمت بیت کوین! آیا با استفاده از داده های درون زنجیره ای می توان متوجه شد که زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است یا خیر؟ داده های آنچین بیت کوین چه می گویند؟ بیت کوین در آینده چه حرکتی می تواند انجام دهد؟ چرا داده های آنچین بیت کوین مهم هستند؟ این داده ها را از کجا استخراج کنیم؟
بیت کوین(Bitcoin) یکی از رمز ارزهای اصلی بازار است که نوسان قیمتی زیادی دارد. همین مسئله باعث شده است تا سرمایه گذاری روی بیت کوین یک کار پرریسک محسوب شود. برای اینکه ریسک سرمایه گذاری روی بیت کوین را کاهش دهید، باید با استفاده از روش های مختلفی بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنید. یکی از روش های بررسی بیت کوین، تحلیل آنچین یا درون زنجیره ای است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تحلیل آنچین یا On-Chain برای شما ارائه کنیم، به بررسی داده های آنچین بیت کوین بپردازیم و به شما بگوییم که بیت کوین در آینده چه حرکتی می تواند انجام دهد.

آشنایی با داده های آنچین(On-Chain)

داده های آنچین بیت کوین

شما علاوه بر تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال، می توانید با استفاده از تحلیل آنچین(On-Chain) نیز بازار ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کنید و اطلاعات مهمی کسب کنید. از تحلیل آنچین بیشتر برای بررسی ارز دیجیتال بیت کوین استفاده می شود، چون بیت کوین قدیمی تر و دارای حجم داده های زیادی است. بنابراین، با تحلیل درون زنجیره ای بیت کوین می توان به اطلاعات زیادی دست پیدا کرد. تریدرها و معامله گران می توانند با استفاده از داده های درون زنجیره ای، احساسات و رفتار کلی کاربران بازار را بررسی می کنند.
توجه داشته باشید که داده های درون زنجیره ای یا On-Chain  شامل اطلاعات زیادی از تمامی تراکنش های انجام شده در شبکه است. بنابراین، شما با تحلیل آنچین متوجه می شوید که چه تراکنش هایی در شبکه انجام شدند و می توانید بهترین تصمیم را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بگیرید. بعد از بررسی معیارهای مهم آنچین که شامل تعداد آدرس های فعال و تعداد تراکنش های انجام شده، تریدرها می فهمند که چه زمانی تقاضا در شبکه افزایش پیدا می کند و می توانند معاملات پرسودی انجام دهند.

چرا داده های آنچین بیت کوین مهم هستند؟

در بازار کریپتو، برخی از افراد سعی می کنند تا با انتشار اطلاعات غلط، دستکاری قیمت ها و ایجاد شایعه هایی، قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها را بالا و پایین آورند. بنابراین، شما با استفاده از داده های آنچین یا درون زنجیره ای بیت کوین می توانید درستی اخبار منتشر شده را بررسی کنید و رفتار و احساسات کاربران را درک کنید. از داده های آنچین بیت کوین در تحلیل وایکوف نیز استفاده می شود و می توانید با کمک آن بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید و سود زیادی از معاملات کسب کنید.

داده های آنچین بیت کوین چه می گویند؟

داده های آنچین بیت کوین

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که داده های آنچین بیت کوین چه می گویند؟ بهتر است بدانید، Santiment که یکی از بهترین و پرکاربردترین پلتفرم ها برای تجزیه و تحلیل شبکه های بلاک چینی است، به تازگی بینش هایی را ارائه کرده است که به سناریوی کوتاه مدت خوبی برای ارز دیجیتال بیت کوین اشاره می کند. داده های آنچین بیت کوینمی توانند سرمایه گذاران و تریدرهای بازار رمز ارزها را راهنمایی کنند تا بتوانند معاملات پرسودی انجام دهند. همچنین یکی از تحلیلگران بازار نیز پیش بینی کرده است که بیت کوین بر اساس داده های درون زنجیره ای خود، می تواند تا 45500 هزار دلار رشد کند. در پایان آیا داده های اخیر آنچین بیت کوین میتواند نشان دهنده کاهش قدرت دلار در برابر بیت کوین باشد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تحلیل آنچین یا On-Chain برای شما ارائه کنیم، به بررسی داده های آنچین بیت کوین بپردازیم و به شما بگوییم که بیت کوین در آینده چه حرکتی می تواند انجام دهد. تحلیل آنچین یکی دیگر از روش های تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین است که شما می توانید با استفاده از تحلیل آنچین، احساسات و رفتار کاربران بازار را بررسی کنید و به نتایج خوبی برسید. داده های آنچین بیت کوین نشان دهنده رشد چشمگیر بیت کوین در آینده هستند.

 


نظرات کاربران در مورد داده های آنچین بیت کوین(BTC) چه می گویند؟
سوال امنیتی :2+95 = ?