ایلان ماسک چگونه با پلتفرم X نیاز به پرداخت بانکی را از بین می برد؟

نوشته شده در : 1402/08/08

از بین بردن نیاز به پرداخت بانکی توسط پلتفرم X؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ این هدف تا چه سالی اجرا خواهد شد؟ ایلان ماسک درباره این ادعای خود چه می گوید؟ به نظر شما پلتفرم X می تواند نیاز به حساب های بانکی را از بین ببرد؟ چگونه می توان در پلتفرم X بدون نیاز به حساب بانکی تراکنش انجام داد؟ چرا توجه کاربران به این پلتفرم جلب شده است؟
پلتفرم X نوعی فناوری ارز دیجیتال است که به عنوان شبکه اجتماعی فعالیت می کند و ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل جدید این پلتفرم نقش ایفا می کند. امروزه با گسترش بازار رمز ارزها، صرافی ارز دیجیتال مختلفی ایجاد شدند که برای خرید و فروش رمز ارزها در برخی از صرافی ها به حساب بانکی نیاز است. پلتفرم X برنامه ای دارد که نیاز به حساب بانکی را از بین ببرد و کاربران بتوانند بدون نیاز به پرداخت بانکی تراکنش های خودشان را انجام دهند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب توضیحاتی درباره شبکه اجتماعی X برای شما ارائه کنیم و به بررسی از بین بردن نیاز به حساب بانکی توسط پلتفرم X بپردازیم و ادعاهای ایلان ماسک را مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با شبکه اجتماعی X

پلتفرم X

شبکه اجتماعی X همان توییتر است که لوگوی آن به X تغییر یافته و این کار توسط شخصی به اسم ایلان ماسک انجام شده است. تغییر لوگوی توییتر به X توجه خیلی از کاربران را جلب کرده است. شما می توانید در پلتفرم X یا همان توییتر برای خودتان یک صفحه اجتماعی ایجاد کنید و پست هایی در آن منتشر کنید. شخصیت های مشهور زیادی که در بازار ارزهای دیجیتال تاثیرگذار هستند در این پلتفرم حضور دارند و شما می توانید با دنبال کردن صفحات این افراد، از اخبار و رویدادهای مهمی مطلع شوید و بهترین تصمیم را برای خرید و فروش رمز ارزها بگیرید.
پلتفرم X قصد دارد در آینده سیستم مالی دنیا را تغییر دهد و به یکی از بهترین پلتفرم های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شود. اما سوال این است که آیا ایلان ماسک این کار را به کمک فناوری ارز دیجیتال انجام خواهد داد؟ ایلان ماسک در سال 2022 لوگوی شبکه اجتماعی توییتر را به X تغییر داد و آن را بهترین جایگزین برای سایر شبکه های اجتماعی معرفی کرد. پلتفرم X به صورت غیرمتمرکز فعالیت می کند و از این جهت مورد توجه خیلی از کاربران و افراد قرار گرفته است.

در اختیار گرفتن نیمی از سیستم مالی دنیا توسط پلتفرم X

پلتفرم X

ایلان ماسک ادعا کرده است شبکه اجتماعی X در آینده می تواند بیشتر از نیمی از سیستم مالی دنیا را فرا بگیرد و سیستم مالی دنیا را تغییر دهد. همین مسئله باعث شده است که بحث هایی پیرامون پلتفرم X ایجاد شوند. در واقع، ایلان ماسک به آینده پلتفرم غیرمتمرکز X امیدوار است و گفته که می تواند به یکپارچه سازی تبادلات مالی در آینده کمک زیادی کند. از این رو بهتر است توجه زیادی به این پلتفرم کنید. با این حال، ایلان ماسک تاکید کرده است که پلتفرم X در صورتی می تواند موفق شود که تمامی برنامه های آن به درستی انجام شوند. آیا ویژگی های بلاک چین میتواند در پیاده سازی این قابلیت در این پلتفرم به اسلان ماسک کمک کند؟

از بین رفتن نیاز به پرداخت بانکی توسط پلتفرم X

ایلان ماسک در اینباره می گوید که پرداخت های پلتفرم X نیاز به حساب بانکی را تا پایان سال 2024 از بین می برد. همچنین ماسک ادعا کرد که این برنامه پول و اوراق بهادار را مدیریت می کند، ولی هیچ اشاره ای به ارزهای دیجیتال نکرد و نگفت که رمز ارزها جایگزین پرداخت های بانکی می شوند. ماسک همچنین جاه طلبی های زیادی برای پلتفرم X دارد. ماسک در جای دیگری اعلام کرد که شرکت او به سرعت در حال تبدیل کردن چیزی است که زمانی توییتر به یک اپلیکیشن همه چیز بود. او گفت که قصد دارد X از اپلیکیشن وی چن چین نیز جلو بیفتد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره شبکه اجتماعی X برای شما ارائه کنیم و به بررسی از بین بردن نیاز به حساب بانکی توسط پلتفرم X بپردازیم و ادعاهای ایلان ماسک را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد شبکه اجتماعی X همان توییتر است که لوگوی آن به X تغییر یافته و این کار توسط شخصی به اسم ایلان ماسک انجام شده است. این پلتفرم در آینده می تواند سیستم مالی دنیا را تغییر دهد و نیاز به پرداخت های بانکی را از بین ببرد.

 

 


نظرات کاربران در مورد ایلان ماسک چگونه با پلتفرم X نیاز به پرداخت بانکی را از بین می برد؟
سوال امنیتی :2+32 = ?