معرفی 3 پرایوسی کوین برای سرمایه گذاری توسط ChatGPT

معرفی 3 پرایوسی کوین برای سرمایه گذاری توسط ChatGPT

نوشته شده در : 1402/08/07
ChatGPT سه پرایوسی کوین یا ارز دیجیتال حریم خصوصی را برای سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال پیشنهاد می کند! اگر قصد شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد و خرید ارزدیجیتال را دارید، توصیه می کنیم تا این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با پرایوسی کوین های برتر از نظر هوش مصنوعی آشنا شوید.
در بازار رمز ارزها برخی از پروژه ها روی ارائه بهترین تجربه حفظ حریم خصوصی برای دارندگان و کاربران تمرکز دارند. جالب است بدانید، زمانی که صحبت از پول می شود، حریم خصوصی معمولا به عنوان یک تابو در نظر گرفته می شود، علیرغم اینکه یک حق اساسی بشری پذیرفته شده برای موضوعات دیگر است. توسعه بیشتر ابزارهای مالی با نظارت بالا باث ایجاد تضاد علیه ارزهای دیجیتال حریم خصوصی یا پرایوسی کوین ها می شود.
با این حال، به عنوان یک حقوق اساسی بشر، سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال می توانند به کوین های متمرکز بر حفظ حریم خصوصی روی آورند تا در برابر دولت نظارتی افزایشی یافته که بیشتر توسط رژیم های مستبدی که  معمولا حقوق بشر را نقض می کنند، بهره می برند. با در نظر گرفتن این مسئله، فینبولد از ChatGPT درخواست کرد تا 3 پرایوسی کوین را برای سرمایه گذاری انتخاب کند:
• Monero(XMR)
یکی از بهترین پرایوسی کوین ها از نگاه ChatGPT، ارز دیجیتال مونرو یا Monero است. این رمز ارز از نظر ارزش بازار، پیشرو است که تمان فعالیت ها را از نظارت شخص ثالث مخفی می کند. XMR در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 161 دلار خرید و فروش می شود.
• ZCash(ZEC)
زیکش(ZCash) نیز یکی دیگر از اصلی ترین پرایوسی کوین های بازار است که از نظر ارزش بازار در جایگاه 152 قرار دارد. پروتکل آن تجربه انعطاف پذیری بیشتری را به کاربران ارائه می دهد که می توانند با انتخاب اطلاعات پولی که می خواهند تصور کنند یا نه، از حقوق اساسی انسانی خود درباره حریم خصوصی دفاع کنند.
• Dash(DASH)
یکی دیگر از ارزهای دیجیتال حریم خصوصی از نظر ChatGPT، ارز دیجیتال دش یا DASH است. این رمز ارز در حال حاضر نزدیک به پایین ترین قیمت خود در سال گذشته خرید و فروش می شود. در زمان نوشتن این مطلب، ارز دیجیتال دش در حال تغییر 28.29 دلار به ازای هر سکه است و در رتبه 116 بازار کریپتوکارنسی ها قرار دارد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد معرفی 3 پرایوسی کوین برای سرمایه گذاری توسط ChatGPT
سوال امنیتی :2+62 = ?