برزیل از رونق استیبل کوین گزارش می دهد

برزیل از رونق استیبل کوین گزارش می دهد

نوشته شده در : 1402/08/08

طبق خبری که تازه منتشر شده است، برزیل از رونق استیبل کوین ها گزارش می دهد، چون حجم معاملات یا میزان خرید تتر(USDT) از مجموع سایر رمز ارزها پیشی گرفته است. بر اساس گزارش Receita Federal do Brasi، حجم معاملات ارز دیجیتال تتر در برزیل از مجموع حجم معاملات رمز ارزهای دیگر در سال 2022 بیشتر شد. به همین دلیل انتظار می رود برزیل یک استیبل کوین جدید را معرفی کند.
توجه داشته باشید که استیبل کوین ها یا ارزهای دیجیتال با ثبات قیمتی تقریبا 10 درصد از حجم تجارت جهانی بازار رمز ارزها را تشکیل می دهد و معمولا زمانی که نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال به اوج خود می رسد، بیشتر به عنوان یک پناهگاه امن مورد اعتماد معامله گران و کاربران قرار می گیرند. در طول سال ها از زمان پیدایش، استیبل کوین ها به یک منبع اصلی برای هر کسی که درگیر دارایی های دیجیتال است تبدیل شده، چون شکاف بین ارزهای فیات و رمز ارزها رو می تواند پر کند.
استیبل کوین ها همچنین سطحی از قابلیت پیش بینی را برای کاربران ارائه می کنند که باعث محبوبیت قابل توجه آنها برای تراکنش های مالی مختلف شده است. ارز دیجیتال تتر(USDT) در مقابل کریپتو در برزیل، داده های فدرال Receita نشان می دهد که رایج ترین استیبل کوین های مبادله شده USDT و USDC هستند که هر دو به دلار آمریکا و برزیل مرتبط هستند که به رئال برزیل بستگی دارد.
نکته قابل توجه این است که از سال 2019، فدرال Receita ارزیابی های ماهانه ای را برای پیگیری رشد استفاده از استیبل کوین انجام می دهد. با توجه به تحقیقات تنظیم کننده، استیبل کوین ها از نظر حجم تراکنش از بیت کوین پیشی گرفتند. طبق داده های جزئی، برای سال 2023، 80 درصد از تراکنش های ارز دیجیتال گزارش شده مربوط به USDT است که آن را به پرمعامله ترین ارز دیجیتال در کشور تبدیل می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد برزیل از رونق استیبل کوین گزارش می دهد
سوال امنیتی :5+81 = ?