7 آلت کوین مستعد رشد از نظر متخصصان بازار

نوشته شده در : 1402/08/11

آلت کوین های مستعد رشد از نظر متخصصان بازار؛ آیا می خواهید با این آلت کوین ها آشنا شوید؟ آیا به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شده اید؟ با صرافی ارز دیجیتال آشنا هستید؟ به نظر شما کدام آلت کوین ها پتانسیل بالایی برای رشد قیمت دارند؟ مایلز دویچر کدام آلت کوین ها را برای سرمایه گذاری پیشنهاد کرده است؟

بازار ارزهای دیجیتال دارای آلت کوین های زیادی است که شما می توانید با سرمایه گذاری روی این آلت کوین ها سود زیادی کسب کنید. البته توجه داشته باشید که هر آلت کوین برای سرمایه گذاری مناسب نیست و شما حتما باید آلت کوین های مستعد رشد را شناسایی کنید. برای این کار می توانید آلت کوین های مهم بازار را زیر نظر بگیرید و یا می توانید با دنبال کردن اخبار ارز دیجیتال، با آلت کوین های برتر بازار آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری روی آلت کوین ها برای شما ارائه کنیم، به معرفی آلت کوین های مستعد رشد از نظر متخصصان بازار بپردازیم و نظر مایلز دویچر درباره آلت کوین ها را مورد بررسی قرار دهیم.

سرمایه گذاری روی آلت کوین ها

آلت کوین های مستعد رشد

اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید، احتمالا اسم واژه آلت کوین را شنیده اید. آلت کوین به آن دسته از رمز ارزهایی گفته می شود که سعی می کنند تا جای بیت کوین را بگیرند. آلت کوین های زیادی در بازار وجود دارند که همین مسئله باعث می شود تا پیدا کردن آلت کوین مناسب برای سرمایه گذاری کار سختی شود. به طور کلی، به تمامی ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین، آلت کوین گفته می شود. از جمله از آلت کوین های مشهور بازار می توان به ارز دیجیتال اتریوم(ETH)، لایت کوین(LTC)، ریپل(XRP) و..... اشاره کرد.

آلت کوین ها ارزهای رمزنگاری شده ای هستند که از فناوری بلاک چین بهره می برند تا امکان انجام معاملات همتا به همتا را برای کاربران بازار رمز ارزها فراهم کنند. معمولا زمانی که بازار کریپتو وارد روند صعودی می شود، آلت کوین ها رشد قیمتی بیشتری نسبت به بیت کوین می کنند. بنابراین، افراد ترجیح می دهند تا روی آلت کوین ها سرمایه گذاری کنند و از رشد قیمت آنها سود زیادی به دست آورند. همیشه سوالی که در مورد ارزهای دیجیتال مطرح است این است که پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست؟ برای پاسخ به این سوال مقاله مربوط به آن را در سایت مطالعه کنید.

معرفی 7 آلت کوین مستعد رشد از نظر متخصصان بازار

آلت کوین های مستعد رشد

مایلز دویچر که یکی از تحلیلگران مشهور بازار رمز ارزها است، اخیرا در یکی از پست های شبکه اجتماعی X خود، گفته است بازار رمز ارزها می تواند رشد قیمتی خوبی را تجربه کند. در این میان اسم چند آلت کوین برتر بازار ارزهای دیجیتال را نیز آورد و سرمایه گذاری روی آنها را یک کار عاقلانه در نظر گرفت. در این پست به 7 آلت کوین بازار اشاره شده است. در ادامه 7 آلت کوین مستعد رشد بازار ارزهای دیجیتال را معرفی می کنیم:

• ارز سولانا(Solana)

یکی از آلت کوین های مستعد رشد از نظر مایلز دویچر، ارز دیجیتال سولانا است. این رمز ارز دارای یک شبکه بلاک چینی اخصاصی است و به عنوان رقیب جدی اتریوم شناخته می شود. سولانا تلاش می کند تا برخی از مشکلات و چالش های شبکه اتریوم را برطرف کند. از همین رو از محبوبیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با سرمایه گذاری روی ارز سولانا، سود زیادی کسب کنید.

• ارز دوج کوین(Dogecoin)

ارز دوج کوین با نماد اختصاری DOGE نیز یکی دیگر از آلت کوین های مستعد رشد در بازار ارزهای دیجیتال از نگاه مایلز دویچر است. دوج کوین نوعی میم کوین است که از سر یک شوخی اینترنتی ایجاد شده است. ایلان ماسک از این رمز ارز حمایت می کند و باعث می شود تا دوج کوین رشد قیمتی چشمگیری را تجربه کند.

• ارز ریپل(XRP)

یکی دیگر از آلت کوین های مستعد رشد، ارز دیجیتال ریپل است. بهتر است بدانید، ریپل قصد دارد سیستم مالی دنیا را تغییر دهد و به یکی از روش های پرداختی در آینده تبدیل شود. XRP پتانسیل بالایی برای رشد قیمتی دارد. به همین دلیل مایلز دویچر این آلت کوین را به سرمایه گذاران پیشنهاد می کند.

• ارز آرخام(ARKM)

ارز دیجیتال آرخام(ARKM) یکی از پروژه های کریپتویی پیشرفته ای است که قصد دارد یک سیستم مالی امن و غیرمتمرکز را به کاربران بازار رمز ارزها ارائه کند. توکن بومی این پروژه ARKM است که شما می توانید آن را از صرافی ارز دیجیتال مختلفی خریداری کنید.

• ارز دیجیتال فچ(FET)

یکی دیگر از آلت کوین های دارای پتانسیل بالا، ارز دیجیتال فچ یا FET است که از نظر متخصصان بازار رمز ارزها می تواند یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری محسوب شود. ارز FET توکن بومی پلتفرم Fetch.AI است که مبتنی بر هوش مصنوعی است.

• ارز دیجیتال OCEAN

مایلز دویچر ارز دیجیتال OCEAN را نیز برای سرمایه گذاری پیشنهاد کرده است. این رمز ارز توکن بومی پلتفرم اوشن پروتکل است. این رمز ارز سعی می کند تا مشکل متمرکزسازی ذخیره داده ها را برطرف کند. اگر بتواند به اهداف خودش برسد، می تواند رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کند.

• ارز دیجیتال AGIX

ارز سینگولاریتی نت یا همان AGIX نیز یکی دیگر از آلت کوین های دارای پتانسیل رشد قیمت است که می توانید با سرمایه گذاری در آن سود زیادی در آینده کسب کنید. توجه داشته باشید که ارز دیجیتال AGIX نوعی پروژه کریپتویی با هدف توسعه فناوری هوش مصنوعی است.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری روی آلت کوین ها برای شما ارائه کنیم، به معرفی آلت کوین های مستعد رشد بپردازیم و نظر مایلز دویچر درباره آلت کوین ها را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، امروزه آلت کوین های زیادی در بازار وجود دارند که شما می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید. از جمله از آلت کوین های مستعد رشد می توان به ارز دیجیتال AGIX، ارز دوج کوین، سولانا، ارز دیجیتال FET و.... اشاره کرد.


نظرات کاربران در مورد 7 آلت کوین مستعد رشد از نظر متخصصان بازار
سوال امنیتی :7+66 = ?