قیمت بیت کوین در زیر 35 هزار دلار آسیب پذیر است

قیمت بیت کوین در زیر 35 هزار دلار آسیب پذیر است

نوشته شده در : 1402/08/11

در صورتی که قصد خرید بیت کوین را دارید، باید بدانید که تعصب بالای قیمت بیت کوین در صورتی که به مبارزه زیر 35000 هزار دلار ادامه دهد، آسیب پذیر و خطرناک است! توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین همچنان سعی می کند تا مقاومت اصلی 35 هزاردلار را به سمت بالا بشکند. اگر این مقاومت با کندل سبز رنگی شکسته شود، می توان به وضعیت و آینده بیت کوین امیدوار بود.
طبق تحلیلی که انجام شده است، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) هنوز با یک مشکل بزرگ در نزدیکی مقاومت 35 هزار دلار روبرو است. ارز دیجیتال بیت کوین با قیمت بالای 34250 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. یک خط روند صعودی با پشتیبانی نزدیک به 34260 دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD شکل می گیرد که می توان از آن برای تحلیل آینده بیت کوین استفاده کرد.
ارز دیجیتال بیت کوین می تواند بارها بعد از برخورد به ناحیه 35000 هزار دلار به سمت پایین حرکت کند، ولی توجه داشته باشید که گاوها در محدوده 34 هزار دلار فعال هستند و نمی گذارند بیت کوین به زیر 34 هزار دلار سقوط کند. به طور کلی می توان گفت که قیمت بیت کوین همچنان پشتیبانی می شود.
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین(Bitcoin) سعی کرد تا بالاتر از مقاومت 34750 دلار قرار بگیرد. بیت کوین از سطح 34950 دلار نیز بالاتر رفت. با این حال، قیمت بیت کوین در زیر سقف اصلی 35 هزار دلار باقی ماند. اوج در نزدیکی 34950 دلار تشکیل شد و قیمت دوباره پایین آمده است و نزدیک به سطح 34 هزار دلار خرید و فروش می شود. بیت کوین سعی می کند دوباره رشد کند و بتواند به بالای قیمت 35 هزار دلار برسد.
مقاومت های کلیدی در سر راه بیت کوین وجود دارند که اولین مقاومت کلیدی بیت کوین سطح 35000هزار دلار است. اگر بیت کوین بتواند این مقاومت را رد کند، با مقاومت 35500 دلار روبرو می شود و بعد از این مقاومت نیز به مقاومت 36200 دلار برخورد می کند. همچنین تحلیلگران پیش بینی کردند که در صورت ادامه روند صعودی، بیت کوین باید بتواند مقاومت 37500 دلاری خودش را نیز به سمت بالا بشکند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت بیت کوین در زیر 35 هزار دلار آسیب پذیر است
سوال امنیتی :8+63 = ?