آیا تا کریسمس بیت کوین فراتر از 35 هزار دلار هم می رسد؟

آیا تا کریسمس بیت کوین فراتر از 35 هزار دلار هم می رسد؟

نوشته شده در : 1402/08/12

آیا بیت کوین(BTC) می تواند تا کریسمس فراتر از 35 هزار دلار برسد؟ اگر این اتفاق بیفتد، از جروم پاول(رئیس فدرال رزرو) تشکر کنید! اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید بدانید که قیمت بیت کوین در سال در نزدیکی کریسمس، نوسانات زیادی را تجربه می کند.
توجه داشته باشید که فدرال رزرو به رهبری جروم پاول، افزایش نرخ بهره را متوقف کرده است. به نظر می رسد این کافی است تا بازار ارزهای دیجیتال در کریسمس تقویت شود. همچنین از لحاظ تاریخی، یک تجمع بابانوئل در هفته های منتهی به کریسمس برگزار می شود که حس حسن نیت جمعی در بازارهای سهام جاری می شود. این معمولا یک ضربه فصلی است و چیزی برای نوشتن درباره آن وجود ندارد. اما آینده بیت کوین تا کریسمس چگونه میتواند باشد؟
در سال 2023 می توانیم شاهد افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین باشیم، چون فدرال رزرو با توقف افزایش نرخ بهره، شرکت بلک راک با تایید صندوق ETF بیت کوین و کمیسیون بورس و اوراق بهادار همگی دست به دست هم دادند تا قیمت بیت کوین را بالا ببرند و شادی تعطیلات آخر را بیشتر کنند. 
همانطور که در جریان هستید، کمیته بازار آزاد فدرال(FOMC) آخرین جلسه خودش را در سال 2023 برگزار کرد و اعلام کرد دیگر قصد ندارد نرخ بهره را افزایش دهد. بهتر است بدانید فدرال رزرو با افزایش نرخ بهره در سال 2022، تورم کشور آمریکا را از 9.1 درصد به 3.7 درصد پایین آورد. ولی در حال حاضر تصمیم گرفته است تا نرخ بهره را ثابت نگه دارد که همین مسئله باعث شده است تا قیمت بیت کوین رشد قابل توجهی را تجربه کند و معامله گران و تریدرها با خیال راحت اقدام به خرید بیت کوین کنند.
خیلی از تحلیلگران و تریدرهای باتجربه بازار کریپتو پیش بینی کردند که ارز دیجیتال بیت کوین می تواند تا کریسمس به رشد خود ادامه دهد و شاهد روند صعودی تا مدت طولانی هستیم. در زمان نوشتن این خبر، بیت کوین در قیمت 35200 دلار معامله می شود و اگر بتواند مقاومت های پیش روی خودش را بشکند، به سمت قیمت های بالاتر حرکت می کند. مقاومت های فعلی بیت کوین نواحی 35500 هزار دلار و 36200 هزار دلار هستند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا تا کریسمس بیت کوین فراتر از 35 هزار دلار هم می رسد؟
سوال امنیتی :1+59 = ?