خزانه داری آمریکا پولشویی نخبگان روسیه را تحریم می کند

1402/08/13
خزانه داری آمریکا پولشویی نخبگان روسیه را تحریم می کند

طبق خبری که به تازگی منتشر شده است، خزانه داری آمریکا نخبگان روسیه را که یک پولشویی بزرگ انجام داده اند را تحریم می کند! اگر قصد ورود به صنعت کریپتو را دارید، باید با انواع صرافی ارز دیجیتال آشنایی داشته باشید و اقدام به بررسی تخصصی امنیت در ارزهای دیجیتال کنید تا تصمیم درستی برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها بگیرید و امنیت دارایی های خودتان را حفظ کنید.
در اقدام قابل توجه برای مبارزه با فرار از تحریم ها و فعالیت های مالی غیرقانونی، خزانه داری آمریکا تحریم هایی را علیه نخبگان روسیه که گفته می شود در پولشویی و انتقال وجوه با استفاده از ارز دیجیتال از طرف روسیه دست داشتند، اعمال کرده است. طبق این اعلامیه، این اقدام با تعهد G7 به بستن منافذی که به کارشناسان دولتی و نمایندگان روسیه اجازه می دهد از ارز مجازی برای دور زدن تحریم های بین المللی سوء استفاده کنند، همسو است.
توجه داشته باشید که برایان نلسون که معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی است، به سوء استفاده از ارزهای دیجیتال برای پولشویی و فعالیت های مالی غیرقانونی توسط نخبگان روسیه تاکید کرده کرد. همچنین نلسون اظهار داشت که خزانه داری در تلاش های خود برای محافظت از سیستم مالی جهانی در برابر چنین بهره برداری و سایر خطرات در صنعت ارزهای دیجیتال ثابت قدم است.
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا می کند که چنین فعالیت های مالی غیرقانونی امکان فرار از تحریم های چندجانبه را فراهم می کند و تلاش ها برای پاسخگویی روسیه به خاطر جنگ و تجاوز به دلیلش را تضعیف می کند. ژدانووا با استفاده از رمز ارزها به عنوان تسهیل کننده تراکنش های بزرگ فرامرزی، به نهادهایی که فاقد پولشویی، مبارزه با تامین مالی تروریسم بودند، متکی بود.
ژدانووا از روش های مختلفی برای انتقال وجوه در سطح بین المللی استفاده کرد، از جمله تراکنش های نقدی و استفاده از ارتباطات با سایر شرکا و سازمان های پولشویی. علاوه بر این، او از مشاغل سنتی مانند یک شرکت ساعت های لوکس با دفاتر جهانی برای حفظ دسترسی به سیستم مالی بین المللی استفاده کرد. علاوه بر این، گفته می شود که ژدانووا از طرف نخبگانی که در سطح بین المللی نقل مکان کردند، رمزنگاری انجام داده است و انتقال بیشتر از 100 میلیون دلار به امارات متحده عربی را تسهیل می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد خزانه داری آمریکا پولشویی نخبگان روسیه را تحریم می کند
سوال امنیتی :3+42 = ?