مقامات آمریکا 54 میلیون دلار اتریوم را از یک فروشنده مواد مخدر مصادره کردند

1402/08/14
مقامات آمریکا 54 میلیون دلار اتریوم را از یک فروشنده مواد مخدر مصادره کردند

با توجه به خبری که منتشر شده است، مقامات ایالات متحده 54 میلیون دلار اتریوم را از یک فروشنده مواد مخدر مصادره کردند. زمانی که فروشنده مواد مخدر اتریوم های خود را برای فروش به صرافی ارز دیجیتال انتقال داد، مقامات آمریکایی متوجه این قضیه شدند و خیلی سریع دارایی های این شخص را مسدود کردند. با بررسی تخصصی امنیت در ارزهای دیجیتال، می توان متوجه شد که تراکنش ارزهای دیجیتال به صورت ناشناس انجام می شود، ولی تاریخچه تراکنش در بلاک چین ثبت می شود که غیرقابل دستکاری است.
توجه داشته باشید که در تحولات اخیر، مقامات ایالات متحده به رهبری دادستان آمریکا با موفقیت 54 میلیون دلار ارز دیجیتال اتریوم(ETH) را از شخصی به اسم کریستوفر کاستلوزو یک فروشنده مواد مخدر محکوم کردند که در دریاچه هاپات کونگ، نیوجرسی فعالیت می کرد. دفتر دادستانی مرکزی ایالات متحده درباره ارزهای دیجیتال توقیف شده در فرایند مبادله مواد مخدر، بیانیه ای صادر کرد و آنها را مصادره کرد.
طبق بیانیه ای که صادر شده است، وزارت دادگستری ایالات متحده(DOJ) درباره رسیدگی به مصادره کردن دارایی های فروشنده مواد مخدر، استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین(Bitcoin) و ارز اتریوم را برای فعالیت های غیرقانونی و مجرمانه مانند خرید و فروش مواد مخدر، جرم اعلام کرده است و اگر مشخص شود شخصی با استفاده از رمز ارزها مواد مخدر خرید و فروش می کند، دارایی های آن مصادره می شود.
علاوه بر این، جیمز آی مامور ویژه مسئول اداره تحقیقات فدرال(FBI) در نیوآرک، اظهار داشت که سازمان FBI نقش مهمی در کشف رفتار غیرقانونی و درآمدهای غیرقانونی ایفا کرده است. همچنین مخفی گاه فروشنده مواد مخدر که با استفاده از اتریوم معامله انجام می داد، کشف و ضبط شده است. بر اساس اسناد دادگاه و تحقیقات انجام شده، کریستوفر کاستلوز و همکارانش بین سال های 2010 تا 2015 برای فروش مواد مخدر توطئه کردند.

 


نظرات کاربران در مورد مقامات آمریکا 54 میلیون دلار اتریوم را از یک فروشنده مواد مخدر مصادره کردند
سوال امنیتی :9+74 = ?