قیمت بیت کوین(BTC) با چالش بزرگی روبرو است

1402/08/15
قیمت بیت کوین(BTC) با چالش بزرگی روبرو است

با تجزیه و تحلیلی که انجام شده است، می توان فهمید که قیمت بیت کوین(BTC) با چالش بزرگی همراه است. به نظر شما آیا گاوها و نهنگ ها می توانند قیمت بیت کوین را به 37 هزار دلار برسانند؟ اگر شما قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید قیمت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید و بتوانید بهترین نقاط خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین را تشخیص دهید و معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که قیمت ارز بیت کوین(Bitcoin) با یک مانع و چالش بزرگی نزدیک به 35250 هزار دلار روبرو است. زمانی که بیت کوین از سطوح مقاومتی 35250 دلاری و 35500 دلاری عبور کرد، بیت کوین می تواند تا 37000 دلار افزایش پیدا کند. بیت کوین به دنبال حرکتی تازه به بالای منطقه مقاومت 36000 دلاری است. قیمت نزدیک به 34850 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته خرید و فروش می شود.
بهتر است بدانید یک مثلث انقباض کلیدی با پشتیبانی نزدیک به 34320 دلار در چارت ساعتی جفت ارز BTC/USD تشکیل می شود. این جفت باید بالاتر از حمایت 34150 دلاری باقی بماند تا در کوتاه مدت افزایش جدیدی رو شروع کند. قیمت بیت کوین به سودهای بیشتر چشم دوخته است. قیمت بیت کوین به خوبی بالای سطح حمایتی 34000 دلار باقی می ماند. بیت کوین بالاتر از سطوح مقاومت 34500 و 34650 دلاری صعود کرد تا افزایش قیمت دیگری را شروع کند و به سمت مقاومت های پیش روی خود حمله کند.
از آنجایی که قدرت خریداران و گاوهای بیت کوین در حال افزایش است و به رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک می شویم، به نظر می رسد ارز دیجیتال بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. بنابراین، اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا آینده بیت کوین و مقاومت های بر سر راه بیت کوین را بررسی کنید و بهترین تصمیم را برای انجام معاملات بگیرید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت بیت کوین(BTC) با چالش بزرگی روبرو است
سوال امنیتی :2+65 = ?