آیا بیت کوین می تواند یک حرکت صعودی جدید را شروع کند؟

1402/08/17

تثبیت بیت کوین بالا 34 هزار دلار؛ آیا بیت کوین می تواند یک حرکت صعودی جدید را شروع کند؟ ارز بیت کوین چگونه می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟ تحلیلگران وضعیت بیت کوین را چجوری پیش بینی می کنند؟ بیت کوین باید از چه مقاومت هایی عبور کند؟ خرس ها سفارش های فروش خودشان را در چه سطح هایی ثبت کردند؟
بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که در سال 2009 توسط شخص یا گروه ناشناسی به اسم ساتوشی ناکاموتو راه اندازی و عرضه بازار شد. این رمز ارز نوعی شبکه بلاک چین غیرمتمرکز است که تحت نظارت هیچ نهاد یا موسسه ای قرار ندارد و قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. یکی از اصلی ترین عواملی که باعث تغییرات قیمت بیت کوین می شود، تغییر در عرضه و تقاضا است. به همین دلیل ما می خواهیم توضیحاتی درباره تثبیت قیمت بیت کوین در بالای 34000 هزار دلار برای شما ارائه کنیم و به بررسی شروع رالی جدید بیت کوین بپردازیم.

تثبیت قیمت بیت کوین بالای 34000 دلار

ارز دیجیتال بیت کوین

اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، شما ابتدا باید قیمت و آینده بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را مشخص کنید. اگر چارت بیت کوین را تحلیل کنید، متوجه می شوید که قیمت بیت کوین بالای ناحیه 34000 دلار تثبیت شده است و این رمز ارز اکنون می تواند به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند. بیت کوین در حال حاضر با قیمت 35250 هزار دلار معامله می شود و ظاهرا با یک مقاومت مهمی روبرو است. خرس های بیت کوین در ناحیه 35250 دلار سفارش های فروش بزرگی را ثبت کردند که بیت کوین نمی تواند به راحتی از این ناحیه عبور کند.
با مشاهده نمودار بیت کوین متوجه می شوید که مقاومت های مهمی پیش روی بیت کوین وجود دارد که این رمز ارز برای شروع یک روند صعودی جدید باید این مقاومت ها را پشت سر بگذارد. یکی از این مقاومت ها سطح 35500 دلار و آن یکی 36200 است که به عنوان سطوح کلیدی برای بیت کوین محسوب می شوند. بیت کوین چند بار تلاش کرده است که تا مقاومت 35500 دلاری را بشکند، ولی قدرت کافی برای شکستن آن را نداشته است.

شروع رالی قیمتی بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر با قیمت 35250 هزار دلار معامله می شود و به نظر می رسد این رمز ارز آینده خوبی در انتظار دارد و می تواند رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند. تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای بازار پیش بینی می کنند که بیت کوین می تواند وارد یک روند صعودی جدید شود و خودش را به سمت قیمت های بالاتری برساند. بیت کوین برای ادامه رشد خود، به قدرت زیادی خریداران نیاز دارد. افزایش ارزش بازار بیت کوین نشان دهنده افزایش قدرت خریداران است.
برای اینکه مطمئن شوید بیت کوین می تواند به رشد خود ادامه دهد یا خیر، باید چارت بیت کوین را باز کرده و آن را تجزیه و تحلیل کنید تا داده های مهمی را به دست آورید. از آنجایی که به رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک می شویم، همه انتظار دارند که بیت کوین یک رشد قیمتی چشمگیری را تجربه کند و در آینده بتواند سقف قیمتی جدیدی را ثبت کند. هیچ موقع دچار فومو نشوید و سعی کنید تا با شناسایی بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین، معاملات پرسودی و کم ریسکی را انجام دهید. یکی از سوالاتی که معامله گران حوزه ارز دیجیتال از خود میپرسد این است که تاثیر بیت کوین بر آینده بشریت چیست و این ارز چگونه آینده بشریت را تغییر خواهد داد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تثبیت قیمت بیت کوین بالای 34000 دلار برای شما ارائه کنیم و به بررسی شروع رالی جدید بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 35250 دلار معامله می شود که تحلیلگران پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند به سمت قیمت های بالاتری حرکت کند. از آنجایی که قیمت بیت کوین بالای 34000 دلار تثبیت شده است، معامله گران انتظار دارند که بیت کوین می تواند مقاومت های پیش روی خودش را پشت سر بگذارد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند یک حرکت صعودی جدید را شروع کند؟
سوال امنیتی :5+71 = ?