تعداد شیبا(SHIB) های کاربران صرافی بایننس چقدر است؟

نوشته شده در : 1402/08/18

جستجو

سرمایه گذاری کاربران صرافی بایننس روی شیبا اینو(SHIB)؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما تعداد شیباهای کاربران صرافی بایننس چقدر است؟ چرا کاربران صرافی بایننس به تعداد شیباهای خود اضافی می کنند؟ آیا زمان خرید شیبا اینو فرا رسیده است؟ شیبا اینو تا کجا می تواند به رشد قیمتی ادامه دهد؟
بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال مختلفی است که شیبا اینو نیز یکی از این رمز ارزها است. این رمز ارز طرفداران زیادی دارد و در زمان نوشتن این مطلب در یک روند صعودی قرار دارد. امروزه افراد زیادی روی ارز شیبا(SHIB) سرمایه کردند که تمایل دارند با افزایش قیمت شیبا به تعداد SHIBهای خودشان اضافی کنند تا سود زیادی از رشد قیمت این رمز ارز کسب کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره رشد قیمتی شیبا اینو برای شما ارائه کنیم و به بررسی تعداد شیباهای کاربران صرافی بایننس بپردازیم.

تجزیه و تحلیل قیمت شیبا اینو(SHIB)

ارز دیجیتال شیبا

ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتوکارنسی است که توانسته توجه خیلی از کاربران را به سمت خود جذب کند. این رمز ارز توانسته به دنبال رشد قیمت بیت کوین، وارد یک روند صعودی شود و به قیمت های بالاتری دست پیدا کند. در زمان نوشتن این مطلب شیبا اینو با قیمت 0.000008 دلار معامله می شود و تحلیلگران پیش بینی کردند که می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و دارندگان آن سود زیادی کسب کنند. همچنین شاخص های موجود در چارت قیمتی شیبا اینو نیز نشان می دهند که شیبا اینو می تواند در آینده یک رشد قیمتی خوبی را تجربه کند. به همین دلیل دارندگان در حال خرید بیشتر شیبا اینو هستند.
جالب است بدانید شیبا اینو در یک روند صعودی هفتگی قرار دارد و توانسته نزدیک به 5 درصد افزایش پیدا کند و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند. با این حال ارزشیبا اینو(SHIB) در حال حاضر در حال آزماش حمایت قیمتی خود است و اگر این ناحیه شکسته شود ریزش می کند. همچنین خروج از این منطقه می تواند باعث افزایش ضرر از 3.48 درصدی شود که قبلا در 24 ساعت گذشته از دست داده بود.
اگر ارز شیبا اینو بتواند حمایت خودش را حفظ کند، می تواند به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند. البته توجه داشته باشید که شیبااینو با مقاومت های مهمی روبرو است که باید بتواند با قدرت بالایی این مقاومت ها را بشکند. به نظر می رسد قدرت خریداران شیبا اینو در حال افزایش است و این مسئله باعث می شود تا شیبا اینو قدرت کافی برای شکستن مقاومت های خود را داشته باشد.

بررسی تعداد شیباهای کاربران صرافی بایننس

ارز دیجیتال شیبا

با توجه به بررسی های انجام شده، بزرگ ترین هولدرها و دارندگان ارز شیبا اینو(SHIB) کاربران صرافی بایننس هستند. به طور کلی بایننس بزرگ ترین دارنده شیبا است. ذخایر گزارش شده برای 13.15 درصد از عرضه در گردش شیبا اینو به آدرس های مختلف تقسیم می شود.
علاوه بر این، بر اساس داده های کوین مارکت کپ در زمان انتشار، صرافی بایننس مسئول 23 درصد از حجم روزانه شیبا اینو است. در 24 ساعت گذشته تنها بایننس بیشتر از 50 میلیون دلار در عملیات معاملاتی شیبا اینو مبادله کرده است. در این زمینه توانایی صرافی بایننس برای احترام به برداشت های مشتری از اهمیت زیادی برای اکوسیستم شیبا اینو برخوردار است. توجه داشته باشید که شیبا اینو می تواند در کیف پول های ارزهای دیجیتال با پشتیبانی از شبکه اتریوم در اختیار خود نگه داشته شود. صرافی بایننس اخیرا یک گزارشی منتشر کرده است که در آن مشخص شده کاربران صرافی بایننس به میزان 77.48 تریلیون شیبا اینو در اختیار دارند که مقدار قابل توجهی است. یکی از مفاهیم مرتبط با شیبا، شیباریوم میباشد و یکی از سوال اصلی سرمایه گذاران این ارز این است که شیباریوم Shibarium چیست؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی تعداد شیباهای کاربران صرافی بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، شیبااینو یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که اکنون در یک روند صعودی قرار دارد و پیش بینی می شود به رشد خود در آینده ادامه دهد. با بررسی هایی که انجام شده، متوجه شدیم که بایننس بزرگ ترین هولد و دارنده ارز شیبا اینو است. توجه داشته باشید که کاربران صرافی بایننس به میزان 77.48 تریلیون توکن SHIB در اختیار دارند.

 

نظرات کاربران در مورد تعداد شیبا(SHIB) های کاربران صرافی بایننس چقدر است؟
سوال امنیتی :6+34 = ?