مدیر عامل ریپل ارزش بازار 5 تریلیون دلاری را تا پایان سال 2024 پیش بینی می کند

1403/01/22
مدیر عامل ریپل ارزش بازار 5 تریلیون دلاری را تا پایان سال 2024 پیش بینی می کند

مدیر عامل ریپل پیش بینی کرد که بازار ارزهای دیجیتال تا پایان سال 2024 به 5 تریلیون دلار خواهد رسید. اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید ارز دیجیتال را دارید، توصیه می کنیم تا وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که براد گارلینک هاوس، مدیر عامل استارت آپ بلاک چین ریپل(XRP)، سال بزرگی را برای ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند که با احتمال دو برابر شدن ارزش کل بازار آن به 5 تریلیون دلار تا پایان سال 2024 خواهد رسید. طبق گزارش CNBC در 8 آوریل، Garlinghouse این افزایش پیش بینی شده را به چندین عامل کلان نسبت داد، از جمله معرفی اولین صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین ایالات متحده و رویداد قریب الوقوع بیت کوین.
دو برابر شدن بازار ارز دیجیتال با افزایش ETF و هاوینگ بیت کوین. گارلینگ هاوس با تاکید بر اهمیت جریان سرمایه گذاری نهادی به بازار، بر تاثیر متقابل بین افزایش تقاضا و کاهش عرضه به عنوان محرک اصلی افزایش بالقوه قیمت تاکید کرد. همچنین تصویب اولین ETF بیت کوین ایالات متحده توسط کمسیون بورس و اوراق بهادار در 10 ژانویه یک لحظه مهم برای بازار بود. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
این ETFها که در بورس های ایالات متحده معامله می شوند، به سرمایه گذاران نهادی و سرمایه گذاران خرد این امکان را می دهد تا به صورت غیرمستقیم روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده و از بالا رفتن قیمت بیت کوین(BTC) سود زیادی به دست بیاورند. همچنین پیش بینی می شود رویداد هاوینگ که هر 4 سال یکبار رخ می دهد، اینبار پویایی عرضه بیت کوین را تشدید کند.
بازار ارز دیجیتال آماده رشد است. تا 4 آوریل، ارزش بازار کریپتو 2.6 تریلیون دلار بود. گارلینگ هاوس که پیش بینی می کند ارزش بازار کریپتو تا پایان سال 2024 بیش از دو برابر می شود، نشان می دهد که بازار کریپتو پتانسیل زیادی برای رشد قیمت دارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد مدیر عامل ریپل ارزش بازار 5 تریلیون دلاری را تا پایان سال 2024 پیش بینی می کند
سوال امنیتی :6+45 = ?