به نظر شما هوش مصنوعی متاورس را نابود می کند؟

1403/01/20

هوش مصنوعی، دنیای متاورس را از بین نمی برد، بلکه آن را خواهد ساخت! هوش مصنوعی(AI) یکی از تکنولوژی های برتر در دنیاست که اخیرا وارد بازار ارزهای دیجیتال نیز شده است. به نظر می رسد هوش مصنوعی می تواند دنیای متاورس را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
امروزه افراد زیادی نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام می کنند تا از نوسانات قیمت رمز ارزها سود زیادی به دست آورند. برای معامله رمز ارزها باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. هوش مصنوعی یکی از فناوری هایی است که بازار کریپتو و متاورس را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتباط هوش مصنوعی و متاورس برای شما ارائه کنیم و به بررسی توسعه دنیای متاورس به لطف هوش مصنوعی بپردازیم.

ارتباط هوش مصنوعی و متاورس

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که هوش مصنوعی چه ارتباطی با متاورس دارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که کاربرد هوش مصنوعی در حال حاضر بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. هوش مصنوعی به حوزه متاورس(Metaverse) نیز پا گذاشته است. هوش مصنوعی این قابلیت را دارد که حجم بزرگی از داده ها را با سرعت زیادی تجزیه و تحلیل کند تا از آنها بینش ایجاد کند و اقدام های بعدی را هدایت کند. کاربران می توانند از فناوری AI برای تصمیم گیری استفاده کنند.
جالب است بدانید، متاورس از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در ترکیب با هوش مصنوعی و بلاک چین برای ایجاد دنیای مجازی مقیاس پذیر و دقیق استفاده می کند. دنیای واقعیت مجازی از نظر فنی می تواند بدون هوش مصنوعی نیز وجود داشته باشد، ولی ترکیب این دو فناوری با یکدیگر امکان ایجاد سطح کاملا جدیدی از دنیای واقعی را فراهم می کند. ترکیب هوش مصنوعی و واقعیت مجازی می تواند عوامل مختلفی را تحت تاثیر قرار دهد. هوش مصنوعی می تواند در افزایش مقیاس پذیری برای متاورس(Metaverse) بسیار مفید باشد. چون می توان دنیای جدیدی را بدون دخالت انسان به وجود آورد.

توسعه دنیای متاورس به لطف هوش مصنوعی

توجه داشته باشید که در سال 2022 هیاهوی متاورس و کاربردهای متاورس همه جا بود و 10 ها میلیارد دلار به این بخش سرمایه سرازیر شد. این روایت که در آن زمان معمولا بدون محتوا و بدون کاربر بود، در سال 2023 به فراموشی سپرده شد، چون دلالان با هیجان وارد قطار هوش مصنوعی شدند. ولی هوش مصنوعی مولد به عنوان یک روش بالقوه جدید برای کاربران در حال شکل پیری است تا خودشان دنیای متاورس را بسازند.
دنیای مجازی توسط کوین جی اندرسون، نویسنده پیش درآمد Dune همراه با افسانه های مربوط به ساخت و ساز دنیا است و داکوکو می گوید که اکثر آثار هنری، از نژادهای بیگانه گرفته تا ساختمان ها، وسایل نقلیه و مناظر، با کمک ابزارهای هوش مصنوعی به وجود آمده اند. توسعه دهندگان متاورس از فناوری هوش مصنوعی(AI) برای ساخت بسیاری از اطلاعات، تصاویر و متن ها استفاده می کنند.
افسانه های ایجاد شده توسط اندرسون درباره بیگانگان جدید، فناوری های جدید فرهنگ های جدید به یک مدل عملی بزرگ به اسم سیاهگوش وارد شده است که مشارکت های مختلفی را در متاورس به صورت یک قانون یکپارچه در یک متن هماهنگ می کند. مخزن GitHub با استفاده از ترکیبی از هوش مصنوعی 6000 رای دهنده توکن. به طور کلی می توان گفت، هوش مصنوعی باعث توسعه دنیای متاورس می شود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتباط هوش مصنوعی و دنیای متاورس برای شما ارائه کنیم و به بررسی توسعه متاورس به لطف هوش مصنوعی(AI) بپردازیم. همانطور که گفته شد، هوش مصنوعی یکی از فناوری های جدیدی است که دنیای متاورس را تحت تاثیر قرار داده است. هوش مصنوعی نه تنها متاورس را از بین نمی برد، بلکه باعث توسعه و پیشرفت این دنیای مجازی نیز خواهد شد.

 


نظرات کاربران در مورد به نظر شما هوش مصنوعی متاورس را نابود می کند؟
سوال امنیتی :7+39 = ?