تحلیلگر می گوید بعید است بیت کوین به سطح 50 هزار دلاری برگردد

1403/01/20
تحلیلگر می گوید بعید است بیت کوین به سطح 50 هزار دلاری برگردد

یکی از تحلیلگران مشهور بازار می گوید که بعید است ارز بیت کوین(BTC) به سطح قیمت 50 هزار دلاری خود برگردد. به گفته Dylan LeClair، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، بیت کوین از اواخر فوریه به زیر 50 هزار دلار نزول نکرده است و بعید به نظر می رسد که به زودی به این سطح برگردد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که به گفته یک تحلیلگر ارز دیجیتال، فراوانی رسیدن بیت کوین به سطوح قیمت پشتیبانی بالاتر و همچنین عدم کف فوری در بازارهای مشتقات، نشان می دهد که بعید است قیمت آن به این زودی ها به 50 هزار دلار کاهش یابد. دیلن لیکلر، تحلیلگر ارشد صندوق دارایی دیجیتال UTXO Management در یادداشت تحلیلی در 7 آوریل توضیح داد که اگر بیت کوین دوباره به محدوده قیمت 70 هزار تا 75 هزار دلار افزایش یابد، فشار قابل توجهی بر موقعیت های فروش وارد می کند.
او گفت، همانطور که تجمیع کردیم، مقدار زیادی از انحلال کوتاه مدت از 70 تا 75 هزار دلار در حال افزایش است. طبق داده های CoinGlass، اگر قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار افزایش یابد، تقریبا 174.17 میلیون دلار منحل می شود. اگر به مرز بالای محدوده LeClair برسد، تقریبا 830 میلیون دلار موقعیت های فروش کوتاه مدت با انحلال روبرو می شوند. این به معنی افزایش 7.8 درصدی نسبت به قیمت فعلی بیت کوین 69300 دلاری است.
به همین ترتیب، درصد تغییر 7.5 درصدی مشابه، ولی در یک حرکت نزولی در 15 مارس رخ داد که باعث انحلال 525.2 میلیون دلار شد. LeClair توضیح داد با اینکه کاهش قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار می تواند باعث انحلال قابل توجه موقعیت های خرید شود، ولی با توجه به تغییرات اخیر قیمت و افزایش سطح حمایت، آن را پیش بینی نمی کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگر می گوید بعید است بیت کوین به سطح 50 هزار دلاری برگردد
سوال امنیتی :6+63 = ?