آیا بیت کوین(BTC) می تواند تا جولای 2 برابر شود؟

1403/01/20

یکی از شاخص های تکنیکال نشان می دهد که بیت کوین می تواند تا ماه جولای 2 برابر شود! بیت کوین در یک روند صعودی قرار دارد و به نظر می رسد همچنان می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد. پیش بینی های مختلفی درباره قیمت بیت کوین صادر می شوند.
بازار کریپتو یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید روی ارزهای مختلفی سرمایه گذاری کرده و سود زیادی به دست آورید. بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با پیش بینی قیمت این ارز و خرید بیت کوین، معاملات پرسودی انجام دهید. بیت کوین می تواند تا جولای 2 برابر شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و احتمال دو برابر شدن بیت کوین تا ماه جولای را مورد بررسی قرار دهیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

اگر به نمودار بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که ارز بیت کوین(BTC) در یک روند صعودی قرار دارد و اکنون با قیمت 69500 دلار معامله می شود که این سطح یک ناحیه مقاومتی برای بیت کوین محسوب می شود که اگر این ناحیه به سمت بالا شکسته شود، این ارز می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. ما به رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک می شویم. اگر به تاریخچه قیمت بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین هربار بعد از هاوینگ رشد شدیدی را تجربه کرده و خودش را به اعداد بالاتری رسانده است.
جالب است بدانید، ارز بیت کوین بعد از افشای اسامی برخی از سرمایه گذاران برجسته ETF اسپات کمپانی بلک راک، از اثر منفی داده های تورمی آمریکا در امان ماند و ظاهرا برای یک حرکت صعودی دیگر شرایط مناسبی را پیدا کرده است. به دنبال این بهبود نسبی در بازار رمز ارزها، حجم معاملات صرافی ها نیز به سقف های سالانه رسید. طبق پیش بینی های انجام شده، بیت کوین همچنان می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد. بیت کوین به عنوان لیدر بازار رمز ارزها شناخته می شود و قیمت سایر رمز ارزها به بیت کوین وابسته است.

احتمال دو برابر شدن بیت کوین تا ماه جولای

یک شاخص تحلیل تکنیکال پرکاربرد نشان می دهد که ارز بیت کوین(BTC) می تواند قیمت خودش را در عرض سه ماه دو برابر کند. با توجه به برداشت تحلیلگران از شاخص حرکت پرکاربرد، ارز بیت کوین می تواند از ارزش فعلی 69 هزار دلار در مدت زمان کوتاهی در سه ماه دو برابر شود. تحلیلگر مستعار TechDev به 440 هزار دنبال کننده خود در شبکه اجتماعی X گفت که بیت کوین دو ماه متوالی بالاتر از باند بولینگر بالا بسته شده است و اضافی کرد که هربار که بیت کوین در گذشته این کار را انجام می داد، قیمت آن در سه ماه آینده دو برابر می شد.
در تحلیل تکنیکال، باندهای بولینگر ابزاری هستند که تکانه و نوسان دارایی را در محدوده مشخصی اندازه گیری می کنند. معمولا زمانی که قیمت ها باند بالایی را لمس می کنند، می تواند نشان دهنده سیگنال خرید بیش از حد باشد، در حالی که لمس باند پایین نشان دهنده بیش از حد فروش دارایی است. با این حال، باندهای بولینگر تنها یکی از بسیاری از شاخص های فنی در دسترس تحلیلگران هستند و به گفته Investppedia با توجه به استفاده از داده های قیمت گذشته و نوسانات، بیشتر واکنش پذیر هستند تا پیش بینی. معیارها همچنین می توانند در بازارهای اوج گاوی و خرسی به طور گسترده ای متفاوت باشند. یکی از سوالات اساسی در مورد ارزهای دیجیتال این است که پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و احتمال دو برابر شدن بیت کوین تا ماه جولای را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که در یک روند صعودی قرار دارد. این ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 69500 دلار معامله می شود و یکی از شاخص های تکنیکال نشان می دهد که بیت کوین می تواند تا ماه جولای دو برابر شود.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین(BTC) می تواند تا جولای 2 برابر شود؟
سوال امنیتی :9+49 = ?