تعویق سنا برای معافیت مالیاتی کریپتو ادامه دارد

نوشته شده در : 1403/05/24
تعویق سنا برای معافیت مالیاتی کریپتو ادامه دارد

جستجو

چهار سناتور در حال مبارزه برای معافیت تراکنش های خرید ارز دیجیتال با ارزش پایین از مالیات فدرال هستند. تصویب کنگره برای پیشنهاد آنها مدتهاست به تعویق افتاده است. 

سیاست 60,907 دلاری بیت کوین و تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال از زمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق، سناتور جمهوری خواه سینتیا لومیس (WY) و نامزد ریاست جمهوری رابرت اف کندی جونیور حمایت خود را از ذخیره استراتژیک بیت کوین در بیت کوین اعلام کردند، سیاست 60,907 دلاری بیت کوین مورد بحث در شهر واشنگتن دی سی بوده است. کنفرانس 2024 در نشویل. با این حال، معرفی مجدد یک پیشنهاد دیگر در کنگره مورد توجه قرار گرفت و مدت‌هاست که به تعویق افتاده است: ایجاد یک معافیت مالیاتی برای مالیات دهندگانی که با ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند.

ارزهای دیجیتال برای بسیاری از مردم به چیزهای زیادی تبدیل شده است. اما یکی از اهداف اولیه ایجاد نوع جدیدی از پول بود. با این حال، مالیات بر عایدی سرمایه به عنوان یک مانع بزرگ برای دستیابی به این هدف عمل می کند. فقط در نظر بگیرید که مالیات چقدر چیزی را به سادگی خرید یک فنجان قهوه با بیت کوین ساده می کند. اولاً، مالیات بر فروش معمولاً درصد ثابتی است که توسط تاجر به صورت‌حساب اضافه می‌شود، اما تشخیص اینکه چه چیزی برای مالیات بر عایدی سرمایه مدیون هستید، بر عهده شماست. از شما می خواهد که قیمت فروش، هزینه، جدول زمانی و سود یا زیان مربوط به هر معامله را گزارش دهید. همه این اطلاعات باید در جدول D فرم 1040 ثبت شوند تا مالیات بدهی را پیدا کنید.

دوم، نرخ‌های مالیات بر عایدی سرمایه به‌طور خاص برای تشویق نگهداری بلندمدت سازماندهی شده‌اند. به عبارت دیگر، مالیات افراد را از استفاده از ارز دیجیتال به عنوان پول منصرف می کند. مثل این است که دولت به شما بگوید که نمی توانید یک سال حقوق خود را نقد کنید وگرنه جریمه خواهید شد. بین بار انطباق و ساختار مشوق، مالیات بر عایدی سرمایه مانع بزرگی است که مردم را از استفاده از ارز دیجیتال به عنوان پول باز می دارد. 

لینک خبر: cointelegraph

 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد تعویق سنا برای معافیت مالیاتی کریپتو ادامه دارد
سوال امنیتی :1+44 = ?