Hamster Kombat پیشنهادات سرمایه گذاری خطرپذیر را رد می کند

نوشته شده در : 1403/05/23
Hamster Kombat پیشنهادات سرمایه گذاری خطرپذیر را رد می کند

جستجو

همستر کمبت بیش از 300 میلیون کاربر را جذب این بازی کرده است و رکوردهایی را در ساخت بازی Web3 به ثبت رسانده است. تیم پشتیبان Hamster Kombat اخیراً فاش کرده است که پیشنهادهایی را از برخی از شرکت ‌های سرمایه‌گذاری سیگنال ارز دیجیتال خطرپذیر برتر در حوزه کریپتو و صرافی ارز دیجیتال دریافت کرده است، اما تا به امروز «هر یک را رد کرده است».
به گفته این تیم، تصمیم برای رد سرمایه‌های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال برای محافظت از پایگاه بازیکنان Hamster Kombat و حفظ تمرکز اصلی توسعه‌دهنده بر ارائه تجربه‌ای شایسته به بازیکنان گرفته شد که با انجام واقعی بازی به شرکت‌کنندگان پاداش می‌دهد.
این تیم در اطلاعیه 10 آگوست اعلام کرد که این کاملاً در تضاد با بسیاری از بازی‌های رمزنگاری و پروژه‌هایی است که سرمایه‌گذاری خطرپذیر را در بر می‌گیرند، فقط برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر که از پایگاه بازیکنان به عنوان راهی برای خروج نقدینگی استفاده کنند.
تیم همستر کمبت فاش نکرد که کدام شرکت‌های سرمایه‌گذاری برای تامین مالی بازی مبتنی بر تلگرام ابراز علاقه کرده‌اند. توسعه دهندگان Hamster Kombat همچنین توضیح دادند که 60٪ از توکن HMSTR آینده برای بازیکنان رزرو می شود، در حالی که مقدار باقی مانده برای نقدینگی، مشارکت های آینده، پاداش های درون بازی و توسعه اکوسیستم استفاده می شود. در اینجا لازم به ذکر است که همستر کمبت میتواند فرصت خوبی برای کسب درامد از ارزهای دیجیتال باشد.
توسعه دهندگان Hamster Kombat از ایردراپ مورد انتظار به عنوان "بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتو" یاد می کنند زیرا این بازی همچنان کاربران را به خود جذب می کند و موفقیت شهاب سنگی را در بازی Web3 به نمایش می گذارد.
در ماه جولای، تیم Hamster Kombat اعلام کرد که بازی از مرز 300 میلیون بازیکن فراتر رفته است و بر اساس موفقیت اولیه خود یعنی به دست آوردن 239 میلیون کاربر تنها در 81 روز، بازی را پشت سر گذاشته است. 
این بازی به طور گسترده توسط تیم و بنیانگذار تلگرام پاول دوروف به عنوان راهی برای ورود صدها میلیون نفر به فناوری بلاک چین تبلیغ شده است که باعث پذیرش گسترده آن ها می شود.
لینک خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد Hamster Kombat پیشنهادات سرمایه گذاری خطرپذیر را رد می کند
سوال امنیتی :7+84 = ?