توجه ویژه تحلیلگران به آلت کوین ها

نوشته شده در : 1403/06/10
توجه ویژه تحلیلگران به آلت کوین ها

جستجو

یک معامله‌گر برجسته کریپتو معتقد است که آلت‌کوین‌ها ممکن است در یک مرحله مناسب برای خرید ارز دیجیتال قرار داشته باشند و به سیگنال خریدی اشاره کرده که در بیش از سه سال گذشته تا این حد پایین نیامده است. لوک مارتین، معامله‌گر کریپتو، در 28 آگوست در پستی به 331,500 دنبال‌کننده خود در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که «آلت‌کوین‌ها در حال حاضر در مرحله‌ای هستند که می‌توان برای خرید بیشتر اقدام کرد.» 
مارتین اشاره کرد که آخرین باری که سیگنال خرید آلت‌کوین‌ها به این سطح نزدیک شد، ژانویه 2021 بود. به گفته او، زمانی که بیت‌کوین در تابستان 2020 به این سطح رسید، قیمت آن در نیمه دوم سال شش برابر افزایش یافت و از 10 هزار دلار به 60 هزار دلار رسید. در همین حال، یک معامله‌گر کریپتو به نام Mags به این نکته اشاره کرد که شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد با توجه به الگوی نزولی شکل‌گرفته در مجموعه بازار آلت‌کوین‌ها، می‌تواند نشان‌دهنده ادامه روند صعودی باشد.
در زمان انتشار این مطلب، ارزش کل بازار آلت‌کوین‌ها 195.07 میلیارد دلار بود که همچنان 47 درصد پایین‌تر از اوج آن در نوامبر 2021 است. Mags همچنین اضافه کرد که «شکست این الگو می‌تواند یک رالی صعودی را به همراه داشته باشد.» در بین 10 ارز دیجیتال برتر، تون‌کوین (TON) بیشترین کاهش را در هفته گذشته داشت و با 15.31 درصد کاهش به 5.57 دلار رسید. سایر آلت‌کوین‌ها نیز از اوج‌های سال جاری خود در مارس، که با اوج تاریخی بیت‌کوین همزمان بود، کاهش قابل‌توجهی داشته‌اند. به طور کلی، احساسات سرمایه‌گذاران در بازار کریپتو همچنان محتاطانه است و شاخص ترس و طمع کریپتو امتیاز «ترس» 29 را نشان می‌دهد که 10 امتیاز کمتر از هفته گذشته است. در همین حال، تسلط بیت‌کوین کمی کاهش یافته و به 57.20 درصد رسیده است، اگرچه برخی تحلیلگران معتقدند که این تسلط ممکن است به 60 درصد برسد.

منبع خبر: cointelegraph

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد توجه ویژه تحلیلگران به آلت کوین ها
سوال امنیتی :8+35 = ?