فروش 2.2 میلیارد دلاری کوسه ها و نهنگ های بیت کوین

فروش 2.2 میلیارد دلاری کوسه ها و نهنگ های بیت کوین

نوشته شده در : 1402/08/23

طبق بررسی های انجام شده، کوسه ها و نهنگ های بیت کوین 2.2 میلیارد دلار فروش داشتند؛ با این حال قیمت بیت کوین 37000 دلار باقی مانده است و انتظار می رود به رشد قیمتی خود ادامه دهد. این مسئله نشان می دهد که قدرت خریداران بیشتر از قدرت فروشندگان بیت کوین است! اگر گاوها همچنان به خرید بیت کوین ادامه دهند، می توان شاهد رشد بیشتر قیمت BTC بود.
داده های زنجیره ای یا آن چین نشان می دهند که نهنگ های ارز بیت کوین(Bitcoin) در هفته گذشته در فروش حدود 2.2 میلیارد دلاری شرکت کردند. کیف پول بیت کوین با 100 تا 10000 بیت کوین اخیرا فروخته شده است. همانطور که تحلیلگر مشهور بازار کریپتو در پستی در پلتفرم X(توییتر سابق) اشاره کرد، سرمایه گذاران بزرگ بیت کوین ممکن است اخیرا سود خودشان را جمع آوری کرده باشند.
توجه داشته باشید که شاخص مورد علاقه در اینجا، توزیع عرضه بیت کوین(BTC) است که کل مقدار بیت کوینی را که گروه های مختلف ولت در این بخش نگهداری می کنند را پیگیری می کند. آدرس ها یا سرمایه گذاران بر اساس تعداد کل سکه هایی که در حال حاضر حمل می کنند، به این گروه ها تقسیم می شوند. به عنوان مثال، گروه 1 تا 10 سکه شامل تمام ولت هایی با موجودی حداقل و حداکثر 10 بیت کوین است.
در زمینه بحث فعلی، محدوده 100 تا 10000 بیت کوین مورد توجه معامله گران و تحلیلگران قرار گرفته است. گروه 100 تا 1000 کوین معمولا کوسه نامیده می شوند، در حالی که گروه 1000 تا 10000 شامل نهنگ ها است. هر دو گروه مقدار قابل توجهی بیت کوین را نگهداری می کنند. بنابراین، رفتار آنها می تواند برای بازار گسترده تر مرتبط باشد. با اینکه نهنگ ها از این دو بسیار بزرگ تر هستند و نفوذ زیادی در شبکه دارند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فروش 2.2 میلیارد دلاری کوسه ها و نهنگ های بیت کوین
سوال امنیتی :6+42 = ?