اقتصاد برزیل در سه ماهه سوم وارد محدوده منفی شد!

اقتصاد برزیل در سه ماهه سوم وارد محدوده منفی شد!

نوشته شده در : 1402/08/28

طبق داده ها و گزارش های منتشر شده، اقتصاد برزیل در سه ماهه سوم وارد محدوده منفی شد و آینده خوبی در انتظار BRL نیست! اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال را دارید، این خبر را مطالعه کرده و از پیامدهای آن بر بازار رمز ارزها مطلع شوید.
توجه داشته باشید که شاخص فعالیت اقتصادی برزیل در ماه سپتامبر بعد از کاهش 0.81 درصدی در ماه اوت، 0.06 درصد نیز افت کرد. این داده ها انتظارات تحلیلگران را برای افزایش 0.20 درصدی نادیده گرفت و برخی هشدارهای مالی را به دلیل ترس از رکود افزایش داد. به گفته بانک مرکزی برزیل، مدیر شاخص اساسا شاخص فعالیت اقتصادی برزیل، منعکس کننده فعالیت های صنعت، خدمات و کشاورزی است.
شما برای درک این خبر می توانید مطلب تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی را مطالعه کنید. خیلی از تحلیلگران آن را پیش بینی تولید ناخالص داخلی کشور می دانند که معمولا نتایج خام متفاوتی را ارائه می کند، ولی رفتاری مشابه دارد. در مقایسه با سپتامبر 2022 ماهانه 0.32 درصد شاخص فعالیت اقتصادی برزیل افزایش یافته است و همچنین 0.78 درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته رشد کرد. با این حال، نتایج جاری سه ماهه سوم 2023 افت 0.64 درصدی را نسبت به سه ماهه قبل نشان داد.
نکته قابل توجه این است که شاخص فعالیت اقتصادی برزیل از سال 2016 تا الان روند صعودی داشت، ولی در سال 2020 یک عقب نشینی داشت که خیلی سریع توانست این ریزش را جبران کند و خیلی سریع به سمت بالا برگشت. با این حال، شاخص فعالیت اقتصادی آمریکا در سه ماهه سوم 2023 وارد محدوده منفی شده است که این مسئله باعث شد تا سرمایه گذاران و معامله گران در کشور برزیل احساس نگرانی کنند. با این حال، افراد دارایی های خودشان را وارد بازار ارزهای دیجیتال کرده اند و تقاضا برای خرید رمز ارزها در کشور برزیل در حال افزایش است. به همین دلیل قیمت رمز ارزها به ویژه بیت کوین می تواند افزایش پیدا کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اقتصاد برزیل در سه ماهه سوم وارد محدوده منفی شد!
سوال امنیتی :4+75 = ?