3 ارزی که در این هفته باید از معامله آنها خودداری کنید!

3 ارزی که در این هفته باید از معامله آنها خودداری کنید!

نوشته شده در : 1402/08/27

شما باید در هفته آینده از خرید و فروش 3 ارز دیجیتال خودداری کنید. اگر قصد خرید ارز دیجیتال یا سرمایه گذاری روی رمز ارزها را دارید، ابتدا باید با این ارزها آشنا شوید تا با انجام معاملات ضرر نکنید. توصیه می شود تا معاملات خودتان را بعد از تحقیقات لازم انجام دهید.
توجه داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال در روزهای پایانی این هفته از یک بازار صعودی کوتاه مدت یک ماهه منحرف شد. در سناریویی که شاخص های نزولی بر نمودارهای بیشتر ارزهای دیجیتال تسلط دارند، برخی از معامله گران و تریدرها ممکن است این را فرصتی برای نقاط ورودی ارزان تر بدانند. با این حال، قرار نیست همه دیپ ها خرید شوند. فینبلود به بررسی شاخص های تحلیل تکنیکال، جنبه های بنیادی، اخبار و رویدادهای پروژه هایی که تحت شتاب ضعیف هستند، پرداخته است.
بهتر است بدانید، ترید در ارزهای دیجیتال یک کار سودآور است که شما برای انجام آن باید آموزش های لازم را فرا بگیرید و با رعایت نکات مهم، معاملات پرسودی انجام دهید. به طور خاص، سرمایه گذاران و معامله گران باید از معامله 3 ارز دیجیتال معرفی شده در هفته آینده به دلیل عدم اطمینان در مورد آینده کوتاه مدت خودداری کنند.
ارز دیجیتال Apecoin(APE) یکی از رمز ارزهایی است که در زمان نوشتن این خبر با قیمت 1.32 دلار معامله می شود و گفته شده است که از معامله آن در هفته آینده خودداری شود. به نظر می رسد این رمز ارز در هفته آینده یک اصلاح قیمتی داشته باشد و نتواند افزایش چندانی را تجربه کند. نکته قابل توجه این است که Tether USD(USDT) و Circle USD(USDC) نیز دو رمز ارزی هستند که نباید در هفته آینده آنها را خرید و فروش کرد. با خودداری از معامله این 3 رمز ارز گفته شده، شما ضرر نخواهید کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 3 ارزی که در این هفته باید از معامله آنها خودداری کنید!
سوال امنیتی :3+30 = ?