تجدیدنظر اعضای کنگره آمریکا در قوانین مالیاتی رمز ارزها

نوشته شده در : 1402/08/27

جستجو

تجدید نظر اعضای کنگره آمریکا درباره قوانین مالیاتی ارزهای دیجیتال؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا اعضای کنگره آمریکا خواستار تجدید نظر در قوانین مالیاتی رمز ارزها شدند؟ به نظر شما مالیات ارزهای دیجیتال در آمریکا افزایش پیدا می کند یا کاهش؟ مالیات ارزهای دیجیتال هم اکنون در کشور آمریکا چقدر است؟ افزایش مالیات چه تاثیری روی قیمت رمز ارزها می گذارد؟
بازار رمز ارزها یکی از بهترین و محبوب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما برای خرید و فروش رمز ارزها باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. رمز ارزها در کشورهای مختلفی به رسمیت شناخته شدند که هر کدام از این کشورها قوانین و مالیاتی در بازار کریپتو تعیین کردند. آمریکا مالیات های سنگینی را از معامله گران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال دریافت می کند که اعضای کنگره آمریکا خواستار تجدید نظر درباره قوانین مالیاتی شدند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تاثیر افزایش مالیات بر قیمت ارزهای دیجیتال بپردازیم و تجدیدنظر اعضای کنگره آمریکا در قوانین مالیاتی رمز ارزهارا مورد بررسی قرار دهیم.

تاثیر افزایش مالیات بر قیمت ارزهای دیجیتال

قوانین مالیاتی رمز ارزها

ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که از زمان پیدایش تاکنون به موفقیت های بزرگی دست پیدا کردند و روز به روز به محبوبیت آنها اضافی می شود. به طوری که امروزه ارز دیجیتال به عنوان بهترین دارایی ها برای سرمایه گذاری مورد استفاده قرار می گیرند. افراد و معامله گران زیادی در سراسر دنیا روی رمز ارزها به خصوص بیت کوین سرمایه گذاری می کنند و سود زیادی از این سرمایه گذاری ها کسب می کنند. برخی از کشورها ارزهای دیجیتال را به رسمیت شناختند و قوانین و مالیاتی را در بازار کریپتو تعیین کردند.
کشور آمریکا یکی از کشورهایی است که محدودیت های زیادی را برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال اعمال می کند و قصد دارد از این طریق قدرت دلار آمریکا را حفظ کند. بانک فدرال رزرو مالیاتی را از سرمایه گذاران و معامله گران رمز ارزها دریافت می کنند که این مالیات به قدری است که فعالیت در بازار رمز ارزها دیگر به صرفه نیست. به همین دلیل اعضای کنگره آمریکا خواستار تجدید نظر قوانین مالیاتی شدند. انتظار می رود کشور آمریکا میزان مالیات کمتری از فعالان در بازار رمز ارزها دریافت کند. افزایش مالیات بازار رمز ارزها می تواند قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد.

تجدیدنظر اعضای کنگره آمریکا در قوانین مالیاتی

قوانین مالیاتی رمز ارزها

توجه داشته باشید که قانونگذاران زیادی در کشور آمریکا در نامه ای در 15 نوامبر نگرانی ها و ترس های خودشان را درباره طرح مالیاتی پیشنهادی برای ارزهای دیجیتال به خزانه داری آمریکا و فدرال رزرو ارائه کردند و به پتانسیل آن برای سرکوب نوآوری و تاثیر منفی بر اکوسیستم ارزهای دیجیتال اشاره کردند. این نامه به طور خاص مربوط به قوانین مالیاتی است که توسط وزارت خزانه داری در 25 آگوست ارائه شده است. قانونگذاران و اعضای کنگره آمریکا در این نامه تاکید کردند که قوانین مالیاتی فعلی می تواند آسیب زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال وارد کند.
علاوه بر این، اعضای کنگره آمریکایی هشدار دادند که قوانین مالیاتی  رمز ارزهاجدید صرافی های ارز دیجیتال را کاهش می دهد تا برای تعداد زیادی از خدمات ارز دیجیتال از جمله خدمات دیفای استفاده شود. آنها توضیح دادن که این قانون می تواند حتی برای پلتفرم های وام دهی DeFi که معمولا هویت کاربران خود را نمی دانند، اعمال شود و ممکن است بسیاری از خدمات دارایی دیجیتال را ملزم به ارائه گزارش های مالیاتی تکراری کند. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست و از کجا تامین میشود.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تاثیر افزایش مالیات بر قیمت ارزهای دیجیتال بپردازیم و تجدیدنظر اعضای کنگره آمریکا در قوانین مالیاتی رمز ارزها را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، کشور آمریکا مالیات سنگینی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال دریافت می کند که اعضای کنگره آمریکایی ثابت کردند که این قوانین مالیاتی رمز ارزها می تواند فعالیت در بازار رمز ارزها را با مشکلات بزرگی روبرو کند. به همین دلیل خواستار تجدیدنظر درباه قوانین مالیاتی ارزهای دیجیتال شدند و درخواست خودشان را در یک نامه ای 15 نوامبر به وزارت خزانه داری آمریکا ارسال کردند.

 

نظرات کاربران در مورد تجدیدنظر اعضای کنگره آمریکا در قوانین مالیاتی رمز ارزها
سوال امنیتی :6+49 = ?