اگر کیف پول بیت کوین شما برای سال 2016 است، ممکن است دچار مشکل شوید!

اگر کیف پول بیت کوین شما برای سال 2016 است، ممکن است دچار مشکل شوید!

نوشته شده در : 1402/08/26

اگر کیف پول ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) شما محصولی از فناوری سال 2016 است، ممکن است دچار مشکلاتی شوید و دارایی های خودتان را از دست دهید. اگر تصمیم به خرید بیت کوین گرفته اید، ابتدا باید ابزارهای مورد نیاز خودتان را تهیه کنید تا کم و کاستی نداشته باشید. از جمله از این ابزارها می توان به کیف پول رمزنگاری شده ارز بیت کوین(BTC) اشاره کرد.
توجه داشته باشید که در قلمرو پرسرعت ارزهای دیجیتال، قلعه دیجیتال شما چیزی بیشتر از یادگاری از گذشته نخواهد بود و شما را در برابر بادهای بی رحم تکامل فناوری آسیب پذیر می کند. اخیرا استارت آپ ارزهای دیجیتال Unciphered یک تهدید امنیتی بالقوه برای کیف پول های بیت کوین ایجاد شده قبل از سال 2016 را فاش کرد. به همین دلیل اکثر معامله گران و سرمایه گذاران بیت کوین نگران دارایی ها و رمز ارزهای خودشان هستند.
بهتر است بدانید، این نقص نرم افزاری که با نام Randstom شناخته می شود، ترکیبی از باگ ها، انتخاب های معماری و تغییرات API است که آسیب پذیری کیف پول های بیت کوین را که بین سال های 2011 تا 2015 شناخته شده اند، افزایش می دهد. پیدایش این موضوع به سال گذشته برمی گردد، زمانی که Unciphered به مشتری یا کاربر کمک می کرد که خود را از کیف پول بیت کوین که در ابتدا در سایتی که اکنون به عنوان Blockchain.com ساخته شده بود، قفل کرده بود.

خطرات بالقوه در کمین کیف پول بیت کوین

در طی تحقیقات برای بازیابی کیف پول، Unciphered به یک نقص مهم در کیف پول های تولید شده توسط BitcoinJS بین سال های 2011 و 2015 برخورد کرد. علاوه بر این، Unciphered در گزارش روز سه شنبه خود، اهمیت این مشکل را برجسته کرد و نشان داد که ممکن است تقریبا 1.4 میلیون بیت کوین را تحت تاثیر قرار داده باشد. یعنی اگر 3 تا 5 درصد از این کیف پول ها تحت تاثیر قرار بگیرند، ارزش بالقوه سکه های در معرض خطر می تواند از 1.2 تا 2.1 میلیارد دلار متغیر باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اگر کیف پول بیت کوین شما برای سال 2016 است، ممکن است دچار مشکل شوید!
سوال امنیتی :6+41 = ?