کاهش 6 درصدی Chainlink؛ آیا رالی به پایان رسیده است؟

کاهش 6 درصدی Chainlink؛ آیا رالی به پایان رسیده است؟

نوشته شده در : 1402/08/25

کاهش 6 درصدی قیمت چین لینک(Chainlink)؛ آیا رالی قیمتی به پایان رسیده است یا می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ بهتر است بدانید رالی قیمت چین لینک اخیرا کند شده است. برای اینکه بدانید آینده ارز دیجیتال چین لینک چگونه خواهد شد و اینکه آیا می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد یا خیر، باید معیارها و عوامل مهمی را زیر نظر بگیرید. با بررسی تراکنش های انجام شده در صرافی ارز دیجیتال، به نظر می رسد قدرت خریداران چین لینک در افزایش است، با این حال قیمت چین لینک ریزش می کند.
توجه داشته باشید که ارز دیجیتال چین لینک(Chainlink) در 24 ساعت گذشته مقداری کاهش قیمت ثبت کرده است. درست در آخر هفته، چین لینک بالای 16 دلار معامله می شد، ولی به نظر می رسد جهت روند ارز دیجیتال چین لینک در چند روز گذشته تغییر کرده است، چون مقداری کاهش قیمت را ثبت کرده است. تنها در 24 ساعت گذشته، چین لینک حدود 6 درصد کاهش یافته است که باعث سقوط قیمت آن به زیر 14 دلار شده است.
ارز دیجیتال چین لینک در دوره قبل از سقوط اخیر، حرکت صعودی شدیدی داشت، چون ارزش دارایی بیشتر از دو برابر شده بود. علیرغم کاهش، چین لینک همچنان در ماه گذشته بیش از 90 درصد افزایش یافته است که بازدهی چشمگیر است. به طور کلی، سرمایه گذاران چین لینک که در سود هستند، احتمال بیشتری برای فروش در هر نقطه دارند. بنابراین، این مقدار زیادی از آنها در سبز بودن می تواند احتمال فروش را افزایش دهد. برخی از سرمایه گذاران چین لینک نیز هم اکنون در حال برداشت سود خود هستند، ولی نسبت سودآوری هنوز آنقدر به سمت سود منحرف نشده است.
طبق داده های منتشر شده توسط سایت IntoTheBlock، شبکه چین لینک نشانه های مثبت زیادی از نظر داده های تراکنش نشان می دهد. به ویژه ما شاهد افزایش قابل توجه معاملات هستیم. تعداد معاملات 436 درصد نسبت به کمترین میزان ماهانه افزایش یافته است و همانطور که معمولا اتفاق می افتد، حجم معاملات نیز در کنار این افزایش قیمت، بیشتر شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کاهش 6 درصدی Chainlink؛ آیا رالی به پایان رسیده است؟
سوال امنیتی :4+64 = ?