چرا بلک راک برنامه های XRP ETF را رد می کند؟

نوشته شده در : 1402/09/09

رد کردن برنامه های XRP ETF توسط بلک راک؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا بلک راک برنامه های صندوق قابل معامله XRP را در بورس آمریکا رد کرد؟ چه شایعاتی درباره ETF XRP منتشر شده بودند؟ این خبر چه تاثیری روی قیمت ریپل خواهد گذاشت؟ به نظر شما آیا برنامه XRP ETF تایید می شود؟ آیا می توان به صندوق قابل معامله ریپل امیدوار بود؟
ارز ریپل یکی از بهترین و محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی و صرافی ارز دیجیتال است که توانسته مورد توجه خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران قرار بگیرد. این رمز ارز در سال های گذشته درگیر پرونده شکایت سازمان SEC بر علیه پروژه ریپل بود که نتوانست در این مدت رشد قیمتی چندانی داشته باشد. به نظر می رسد این پرونده بسته شده است و بلک راک تصمیم گرفته است تا صندوق قابل معامله ریپل را راه اندازی کند. ولی اخیرا خبری منتشر شده است که بلک راک برنامه های XRP ETF را رد می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صندوق قابل معامله ارز دیجیتال ریپل برای شما ارائه کنیم و بررسی رد کردن برنامه های XRP ETF توسط بلک راک بپردازیم.

آشنایی با صندوق قابل معامله ریپل(Ripple)

ارز دیجیتال ریپل

همانطور که می دانید، ارز دیجیتال ریپل یکی از بهترین پروژه های کریپتوکارنسی است که توجه خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران و فناوری ارز دیجیتال را به سمت خود جلب کرده است و به همین دلیل رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کرده است. این رمز ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.66 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته حدود 3.84 درصد ریزش کرده است. کمیسیون SEC اسم ارز دیجیتال ریپل را نیز در بین اوراق بهادار آورده است و به صرافی های ارز دیجیتال تاکید کرده است تا این رمز ارز را یک اوراق بهادار در نظر بگیرند.
جالب است بدانید، تاکنون هیچ صندوق قابل معامله ای ریپل(Ripple) ایجاد و تایید نشده است، ولی انتظار می رود در آینده ای نزدیک یک ETF ریپل راه اندازی شود. شرکت بلک را تصمیم داشت تا یک ETF ریپل را راه اندازی کند، ولی به دلیل وجود شایعات منفی، برنامه های XRP ETF را رد کرده است. همین خبر ممکن است باعث ریزش قیمت ارز دیجیتال ریپل شود.

رد کردن برنامه های XRP ETF توسط بلک راک

ارز دیجیتال ریپل

توجه داشته باشید که بلک راک(BlackRock) یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذار در بازار رمز ارزها است که اخیرا مشخص شده است برنامه های XRP ETF را رد کرده است. مدیر عامل این شرکت اعلام کرده است که بایگانی های مسئله XRP ETF اشتباهاتی دارد که همین موضوع باعث شده است تا شایعاتی پیش بیاد و نگرانی هایی در بین سرمایه گذاران و دارندگان ارز ریپل ایجاد شود.
از آنجایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) شکایتی بر علیه ریپل داشته است، ارز دیجیتال ریپل ارز انتخاب خوبی برای صندوق قابل معامله یا ETF نیست. ارز دیجیتال ریپل در زمینه فروش های خاص، به ویژه خرده فروشی به پیروزی های نسبی دست یافت. با این حال قاضی دریافت که فروش نهادی ریپل واجد شرایط ارائه اوراق بهادار است. بعنی علاوه بر نگرانی های گسترده تر SEC درباره ETFهای ارز دیجیتال ممکن است برای مدیران دارایی خرید XRP برای تامین مالی یک ETF سخت و دشوار باشد. از طرف دیگر،XRP یا همان ریپل به طور گسترده در انواع شبکه های ارز دیجیتال معامله می شود و این مانع احتمالی دور از دسترس است.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صندوق قابل معامله ارز دیجیتال ریپل برای شما ارائه کنیم و بررسی رد کردن برنامه های XRP ETF توسط بلک راک بپردازیم. همانطور که گفته شد، شرکت راک اخیرا برنامه های ETF ریپل را رد کرده است و اعلام کرده که وجود اشتباهاتی در بایگانی های ETF بیت کوین باعث شده است تا شایعاتی بین سرمایه گذاران و دارندگان ریپل پیش بیاید. از آنجایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بر علیه ریپل شکایت کرده بود، ارز دیجیتال ریپل نمی تواند انتخاب مناسب و خوبی برای ETF باشد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا بلک راک برنامه های XRP ETF را رد می کند؟
سوال امنیتی :4+46 = ?