آیا بیت کوین(Bitcoin) آماده صعود است؟

نوشته شده در : 1402/08/25

آمادگی بیت کوین(BTC) برای شروع رالی جدید؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید، به نظر شما بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ چرا تحلیلگر مشهور بازار پیش بینی کرده است که بیت کوین می تواند به 60 هزار دلار برسد؟ آیا بیت کوین قدرت کافی برای شکستن مقاومت های پیش روی خودش را دارد؟ آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟
ارز دیجیتال بیت کوین اولین رمز ارزی است که در بازار کریپتوکارنسی عرضه شد و توسط شخص یا گروه ناشناسی به اسم ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. بیت کوین نوسانات و تغییرات قیمتی زیادی دارد. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را شناسایی کنید. یکی از تحلیلگران مشهور بازار گفته است که بیت کوین آماده صعود است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی آمادگی بیت کوین برای شروع رالی جدید بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین

اکثر معامله گران و تریدرهای حرفه ای قبل از خرید بیت کوین، وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل و آینده بیت کوین را ارزیابی می کنند. شما نیز بهتر است قبل از سرمایه گذاری، بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص داده و با انجام معاملات در این نقاط سود کسب کنید. هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین با قیمت 35618 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته 2.84 درصد ریزش کرده است. این ریزش کاملا عادی و یک اصلاح قیمتی است. بیت کوین برای ادامه رشد باید یک اصلاح قیمتی انجام دهد.
ارز دیجیتال بیت کوین در هفته گذشته توانست به بالای قیمت 37 هزار دلار نیز دست پیدا کند، ولی خیلی نتوانست در این ناحیه باقی بماند و دچار ریزش قیمت شد. اگر به نمودار ماهانه بیت کوین نگاه کنید، می بینید که بیت کوین(BTC) با مقاومت های مهمی روبرو است که برای رشد قیمتی خود باید این مقاومت ها را بشکند. برای شکست مقاومت ها نیز به قدرت بالایی نیاز دارد. در حال حاضر قدرت خریداران یا گاوهای بیت کوین زیاد است و بیت کوین می تواند با قدرت بالایی به سمت مقاومت های خود حرکت کرده و آنها را به سمت بالا بشکند.

آمادگی بیت کوین برای شروع رالی جدید

ارز دیجیتال بیت کوین

Don Alt که یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارزهای دیجیتال است، اخیرا یک پیش بینی درباره قیمت بیت کوین و مزایای سرمایه گذاری در بیت کوین ارائه کرده است و در تحلیل خود گفته است که ارز دیجیتال بیت کوین آماده یک صعودی قوی است. طبق گفته این تحلیلگر، بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سمت قیمت 60 هزار دلار حرکت کند. همچنین اشاره کرد که احتمال رسیدن به قیمت 100 هزار دلار نیز وجود دارد، ولی باید بیت کوین قدرت بالایی برای شکست مقاومت ها داشته باشد و خریداران بتوانند بر فروشندگان بیت کوین غلبه کنند.
توجه داشته باشید که Don Alt در سال 2022 توانست یک پیش بینی دقیقی ارائه کند و پایین ترین سطح قیمت بیت کوین را برای سال 2022 پیش بینی کند. همین مسئله باعث شد تا تحلیل های این شخص مورد توجه خیلی از معامله گران و تریدرها قرار بگیرد. اکنون نیز پیش بینی کرده است که بیت کوین می تواند تا پایان سال 2023 رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند و به قیمت های بالاتری برسد.
این تحلیلگر مشهور به پذیرش ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیز اشاره کرد. در تحلیل خود گفت که اگر کمیسیون SEC صندوق قابل معامله بیت کوین را بپذیرد، بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. همچنین هرچقدر زمان تایید ETF بیت کوین توسط کمیسیون SEC طول بکشد، روند صعودی بیت کوین می تواند ادامه داشته باشد و آماده صعود بزرگی شود.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی آمادگی بیت کوین برای شروع رالی جدید بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 35618 معامله می شود. Don Alt که یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارزهای دیجیتال است، اخیرا پیش بینی کرده است که بیت کوین آماده یک صعود قوی و پرتاب به سمت قیمت 60 هزار دلار است. در سال 2022 نیز یک تحلیلی منتشر کرد و توانست قیمت دقیق بیت کوین را در پایان سال 2022 پیش بینی کند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین(Bitcoin) آماده صعود است؟
سوال امنیتی :3+84 = ?