XRP Ledger ارتقا یافت، چه چیزهای جدیدی به آن اضافی شد؟

XRP Ledger ارتقا یافت، چه چیزهای جدیدی به آن اضافی شد؟

نوشته شده در : 1402/08/24

طبق خبری که به دستمان رسیده است، XRP Ledger ارتقا یافت و امکانات جدیدی به آن اضافی شد. یکی از علاقه مندان به ارز دیجیتال ریپل و کریپتو در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) پستی منتشر کرد و اعلام کرد که XRP Ledger ارتقا یافته است و بروزرسانی های اصلی و عملکردهای جدید در دفتر کل ارتقا یافته را برجسته می کند. برای خرید ریپل می توانید به صرافی ارز دیجیتال اینانس مراجعه کنید.
توجه داشته باشید، Krippenreiter که از علاقه مندان به ارز دیجیتال ریپل است، آخرین جزئیات مربوط به دفتر کل جدید ارتقا یافته ریپل را در یک پست X در 12 نوامبر منتشر کرده است. این بروزرسانی چهار تغییر اساسی را در نسخه جدید فناوری ارز دیجیتال XRPL و همچنین 4 اصلاحیه پیشنهادی برای دفتر کل معرفی می کند.
یک تغییر بزرگ جدید برای اکوسیستم XRPL به شکل یک بروزرسانی نسخه موج دار دیگر در راه است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این نسخه جدید تا 13 نوامبر 2023 برای همه اپراتورهای گره در دسترس خواهد بود. عضو انجمن نسخه جدید APIV2، API را توضیح داد که عملکردهای بیشتری نسبت به APIهای سنتی ارائه می دهد. راه اندازی API V2 در لجر ریپل شامل معرفی ویژگی DeliverMax، اضافه شدن پیام های خطا و حذف روش های API خواهد بود.
 کریپنر ایتر همچنین عملکرد و پایداری تراکنش در ثانیه دفتر کل XRP را تشریح کرد. این شخص اظهار داشت که ارتقاهای جدید این قابلیت در اصل توسط MarkTravis15 در X ارائه شده است و سه تغییر را در خود جای داده است که ممکن است عملکرد دفتر کل را بهبود ببخشد. این تغییرات بر افزایش پایداری اجماع، اجرای نوشتن ناهمزمان دسته ها در NuDB و معرفی فواصل دوره ای هنگام اعمال دسته های تراکنش متمرکز است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد XRP Ledger ارتقا یافت، چه چیزهای جدیدی به آن اضافی شد؟
سوال امنیتی :5+97 = ?