قیمت سولانا در یک سال 520 درصد افزایش یافته است!

قیمت سولانا در یک سال 520 درصد افزایش یافته است!

نوشته شده در : 1402/08/24

طبق بررسی های انجام شده، قیمت ارز دیجیتال سولانا(Solana) در یک سال گذشته 520 درصد افزایش یافته است. اگر شما نیز به نمودار روزانه سولانا نگاه کنید، متوجه می شوید که در نمودار روزانه اوج گرفته است و می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد.
توجه داشته باشید که ارز سولانا اکنون در زمان نوشتن این خبر با قیمت بالای 50 دلار معامله می شود که نسبت به سال گذشته 520 درصد افزایش یافته است، زمانی که به دنبال فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX که یک صرافی ارز دیجیتال معروف بود، یک پلتفرم شکست خورده و Alameda Research یک بال تجاری مرتبط با FTX و یکی از این رزها، به زیر 8 دلار سقوط کرد.
با اینکه ارز دیجیتال سولانا در حال تاول زدن است و در بالاترین حد خود در سال 2023 قرار دارد، Kaiko که یک پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است، نگران اختلاف نقدینگی بر حسب دلار و واحد بومی است. به طور معمول واحد بومی به واحد پایه حساب هر ارز، در این مورد سولانا اشاره دارد. واحدهای بومی را می توان برای اندازه گیری عمق بازار استفاده کرد، چون دسترسی راحت تری را برای اندازه گیری نقدینگی نسبی سکه بدون نیاز به تبدیل آن به سایر ارزش ها مانند USD یا BTC فراهم می کند.
همانطور که پلتفرم Kaiko در 14 نوامبر اشاره کرد، در عمق 1 درصدی بازار، نقدینگی ارز دیجیتال سولانا(SOL) بر حساب دلار در بالاترین سطح از زمان فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX قرار دارد. با این حال با نگاهی دیگر به نقدینگی ارز سولانا، این رمز ارز در حال مبارزه است. با استفاده از واحدهای بومی به عنوان واحد اندازه گیری نقدینگی، در پایین ترین نقطه از زمان سقوط صرافی اف تی ایکس قرار دارد.
فروپاشی صرافی FTX نه تنها برای ارز دیجیتال سولانا و توکن های بومی آن، بلکه برای بازار ارزهای دیجیتال نیز یک رویداد مهم بود. بعد از ورشکستگی صرافی FTX در نوامبر 2022، قیمت سولانا به دلیل ترس از سرایت در سراسر دنیا باعث کاهش قیمت بیت کوین شد و در نقش آن به عنوان یک پناهگاه شکست خورد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت سولانا در یک سال 520 درصد افزایش یافته است!
سوال امنیتی :7+53 = ?