ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا: دولت توسط بیت کوین تهدید می شود!

ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا: دولت توسط بیت کوین تهدید می شود!

نوشته شده در : 1402/08/25

ویوک راماسوامی که نامزد ریاست جمهوری آمریکا است، در مصاحبه اخیری که با شبکه های اجتماعی داشت، اعلام کرد که دولت توسط ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) تهدید می شود و مخالفت خودش را با ارز دیجیتال بیت کوین مشخص کرد. انتخاب این شخص به عنوان ریاست کشور آمریکا می تواند خبر منفی برای بازار کریپتو باشد. شما اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید خبرها و رویدادهای مهم بازار را زیر نظر بگیرید. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یکی از مهم ترین رویدادهای تاثیرگذار بر بازار رمز ارزها است.
توجه داشته باشید که در مصاحبه اخیر در پادکست Coin Stories که توسط ناتالی برونل میزبانی شد، ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا نظر خودش را درباره اینکه چرا دولت باید رمز ارز بیت کوین را به حال خود رها کند و ETF شرکت بلاک راک بیت کوین را مورد بحث و گفتگو قرار داد. به نظر می رسد این شخص با ارز دیجیتال بیت کوین مخالف است و نمی خواهد این رمز ارز را به رسمیت بشناسد.
کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا یا همان ویوک راماسوامی گفت که بیت کوین(BTC) یک انصراف از ساختار مالی شکسته ایجاد شده توسط سیستم فدرال رزرو ایالات متحده است. همچنین تاکید کرد که برای باقی ماندن دلار به عنوان ارز ذخیره جهان، باید با بیت کوین مبارزه شود.
بهتر است بدانید ویوک راماسوامی تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی را نیز مورد بررسی قرار داد. همچنین راماسوامی در طول این مصاحبه اظهار داشت که دولت بیت کوین را به عنوان یک تهدید بالقوه برای کنترل خود بر سیاست های پولی درک می کند. بخشی از آن این است که وجود بیت کوین(BTC) آنها را تهدید می کند. آنها نمی خواهند مردم بیت کوین زیادی را استخراج کنند، چون این مسئله می تواند بیت کوین را محبوب تر کرده و میزان استفاده از آن را بالا ببرد. اگر تمام افراد یک کشور از بیت کوین استفاده کنند، سیستم مالی و بانکداری سنتی از بین می رود و این مسئله می تواند اقتصاد کشور آمریکا را تهدید کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا: دولت توسط بیت کوین تهدید می شود!
سوال امنیتی :6+53 = ?