ChatGPT 3 ارز دیجیتال را به عنوان پول نقد انتخاب می کند!

ChatGPT 3 ارز دیجیتال را به عنوان پول نقد انتخاب می کند!

نوشته شده در : 1402/08/26

ربات هوش مصنوعی ChatGPT سه ارز دیجیتال را برای استفاده به عنوان پول نقد در مقابل ارز دیجیتال بانک مرکزی انتخاب می کند که شما می توانید این رمز ارزها را از طریق صرافی ارز دیجیتال خریداری کنید. بنابراین، آشنا شدن با این ارزها از اهمیت زیادی برخوردار است.
توجه داشته باشید، کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین الملی پول(IMF) در جشنواره فین تک سنگاپور 2023 در 15 نوامبر سخنرانی کرد. در این سخنرانی، جورجیوا اظهار داشت که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی(CBDCs) پتانسیل جایگزینی پول نقد را در جامعه ما دارند. CBDCها می توانند جایگزین پول نقد شوند که توزیع آن در اقتصادهای جزیره ای پرهزینه است. آنها می توانند در اقتصادهای پیشرفته تر انعطاف پذیری را ارائه می دهند و آنها می توانند شمول مالی را در جایی که تعداد کمی حساب بانکی دارند، بهبود بخشند.
با این حال، برخی از افراد ایده استفاده از CBDC را به دلیل ماهیت بسیار کنترل شده و متمرکز آن با شک و تردید می بینند. در این زمینه فینبولد از ChatGPT خواست تا به 10 ارز دیجیتال غیرمتمرکز برای استفاده به عنوان پول نقد به عنوان جایگزینی برای افزایش ارزهای دیجیتال بانک های مرکزی اشاره کند. در اعلان، ما همچنین از ربات هوش مصنوعی خواستیم تا 3 رمز ارز را از بین 10 ارز دیجیتال موجود انتخاب کند و انتخاب خودش را در یک پاراگراف کوتاه توضیح دهد تا متوجه آن شویم. بررسی ارتباط هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار است.
کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین المللی پول حدس زده است که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی یا همان CBDC ممکن است در آینده جایگزین پول نقد شوند. با این حال برای کسانی که مخالف استفاده از CBDC هستند، چندین ارز دیجیتال غیرمتمرکز می توانند به عنوان جایگزین عمل کنند. ChatGPT در پاسخ به این درخواست، سه ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)، لایت کوین(LTC) و مونرو(XMR) را معرفی کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ChatGPT 3 ارز دیجیتال را به عنوان پول نقد انتخاب می کند!
سوال امنیتی :2+50 = ?