آیا بیت کوین می تواند به سمت قیمت 38 هزار دلار حرکت کند؟

نوشته شده در : 1402/08/27

افزایش 5 درصدی قیمت بیت کوین؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما آیا بیت کوین می تواند به سمت قیمت 38 هزار دلار حرکت کند؟ آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟ خرید بیت کوین در چه نقطه ای می تواند سودآور باشد؟ بیت کوین تا چه زمانی می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ ارز بیت کوین برای ادامه روند صعودی خود باید چه موانعی را پشت سر بگذارد؟
بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری است که اکثر تریدرها و معامله گران حرفه ای حداقل یک واحد بیت کوین در کیف پول خودشان دارند و از تغییرات قیمتی این رمز ارز سود می برند. بیت کوین نوسانات قیمتی زیادی دارد که شما نیز می توانید از آنها استفاده کرده و سود زیادی کسب کنید. البته شما باید تحلیل تکنیکال بلد باشید و بتوانید بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را شناسایی کنید. اخیرا قیمت بیت کوین 5 درصد افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره آینده بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 38 هزار دلار بپردازیم.

بررسی آینده بیت کوین(BTC)

آینده بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین یکی از رمزهای برتر در بازار کریپتوکارنسی است که قبل از سرمایه گذاری و خرید آن، بهتر است آینده بیت کوین را بررسی کنیم. باید ببینیم که چه انتظاراتی از آینده بیت کوین داریم؟ و بهترین زمان و موقعیت برای خرید و فروش بیت کوین را شناسایی کنیم. اگر بدون هیچ تحلیلی اقدام به خرید بیت کوین کنیم، نه تنها هیچ سودی نمی کنیم، بلکه ممکن است محتمل ضررهای بزرگ و جبران ناپذیری شویم.
اگر به چارت یا نمودار قیمتی بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین(BTC) پتانسیل زیادی برای افزایش قیمت دارد و می تواند به سمت قیمت های بالاتری حرکت کند. به طور کلی، می تواند آینده ای درخشان برای ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) تصور کرد. در حال حاضر ما به جشن پایان سال یا کریسمس و رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک می شویم که این دو مورد می توانند قیمت بیت کوین را بالا ببرند. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت نزدیک به 37 هزار دلار معامله می شود و می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد. البته برای رسیدن به قیمت های بالاتر، باید بتواند از موانع مهمی عبور کند.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 38 هزار دلار

آینده بیت کوین

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین در 24 گذشته بیش از 5 درصد افزایش پیدا کرده است و انتظار می رود بتواند به بالای قیمت 38 هزار دلار برسد. به طور کلی قیمت بیت کوین تمام ضررها را کاهش می دهد. قیمت بیت کوین یک اصلاح نزولی را از مقاومت 38 هزار دلار شروع کرد. بیت کوین به زیر سطح 36 هزار دلار کاهش یافت. قیمت حتی به 35 هزار دلار نیز رسید. با این حال، خریداران و گاوهای بیت کوین در نزدیکی منطقه حمایتی 34650 دلاری فعال بودن و قیمت بعد از برخورد با این ناحیه، به سمت بالا حرکت کرد و اکنون در نزدیکی قیمت 38 هزار دلار معامله می شود.
قیمت پاین نزدیک به 34666 دلار تشکیل شد و قیمت شروع به افزایش تازه کرد. افزایش شدیدی بالاتر از سطوح 36 هزار دلار و 37 هزار دلار وجود داشت. همچنین در نمودار ساعتی بیت کوین یک شکست در بالای خط روندی نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به 36300 دلار وجود داشت. قیمت بیت کوین بیشتر از 5 درصد افزایش یافت و منطقه مقاومت 38 هزار دلاری را دوباره آزمایش کرد. اوج در نزدیکی 37950 دلار تشکیل شده است و قیمت بیت کوین اکنون در حال تثبیت سود است. یکی از راه های موفقیت در معاملات ارز دیجیتال این است که تاثیر افراد مشهور بر قیمت ارز دیجیتال بدانیم و این افراد را بشناسیم.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره آینده بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 38 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین آینده درخشانی دارد و می تواند در هفته های آینده به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری دست پیدا کند. بیت کوین هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت نزدیک 38 هزار دلار معامله می شود. این رمز ارز در 24 ساعت گذشته توانسته بیش از 5 درصد افزایش پیدا کند و انتظار می رود به بالای سطح 38000 دلار برسد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند به سمت قیمت 38 هزار دلار حرکت کند؟
سوال امنیتی :2+33 = ?