افت 12 درصدیWorldcoin با برکناری سام آلتمن از مدیر عاملی OpenAI

افت 12 درصدیWorldcoin با برکناری سام آلتمن از مدیر عاملی OpenAI

نوشته شده در : 1402/08/27

طبق خبری که منتشر شده است، مدیر عامل OpenAI یعنی سام آلتمن از جایگاه خود برکنار شد و قیمت ارز دیجیتال Worldcoin ریزش 12 درصدی را تجربه کرد. رمز ارز Wrldcoin را می توانید از صرافی ارز دیجیتال مختلفی خریداری کنید.
توجه داشته باشید که هیئت مدیره روزه جمعه در یک پست وبلاگی اعلام کرد که شرکت هوش مصنوعی OpenAI، سام آلتمن را از سمت مدیر عاملی و از هیئت مدیره برکنار کرد. در پست وبلاگ آمده است که خروج آقای آلتمن به دنبال یک فرایند بررسی مشورتی توسط هیئت مدیره است که به این نتیجه رسید که او در ارتباطات خود با هیئت مدیره به طور مداوم صادق نبوده و مانع از توانایی آن در انجام مسئولیت هایش می شود.
ارز دیجیتال Worldcoin که پروژه کریپتویی سام آلتمن است، خیلی سریع بعد از انتشار خبر برکناری آن از مدیر عاملی پلتفرم هوش مصنوعی OpenAI، 12 درصد کاهش یافت. این شرکت مدیر ارشد فناوری میرا موراتی را به عنوان مدیر عامل موقت منصوب کرد و در جستجوی جانشین دائمی است. گرگ براکمن که از بنیانگذاران OpenAI بود از ریاست هیئت مدیره نیز برکنار شد. این شخص به عنوان رئیس شرکت باقی می ماند و به موراتی گزارش می دهد.
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال را دارید، ابتدا باید به بررسی ارتباط هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال بپردازید و سعی کنید تا تاثیر پروژه های هوش مصنوعی بر قیمت رمز ارزها را مورد بررسی قرار دهید. پروژه OpenAI که یکی از برترین پروژه های هوش مصنوعی است، قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است. برای مثال، برکناری مدیر عامل این پلتفرم باعث شده است تا قیمت رمز ارز Worldcoin بیش از 12 درصد کاهش یابد و دارندگان و سرمایه گذاران این رمز ارز ضرر کنند

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افت 12 درصدیWorldcoin با برکناری سام آلتمن از مدیر عاملی OpenAI
سوال امنیتی :9+55 = ?