این الگو در بیت کوین می تواند نوید دهنده یک حرکت صعودی دیگر باشد

1403/01/22
این الگو در بیت کوین می تواند نوید دهنده یک حرکت صعودی دیگر باشد

یک الگو در دارایی های دارندگان بلند مدت بیت کوین(BTC) ممکن است نشان دهد که روند صعودی فعلی 40 درصد از راه تکمیل است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را پیش بینی کنید.
توجه داشته باشید که دارندگان بلند مدت بیت کوین اخیرا توزیع کرده اند. در پست پست جدید در X، چک میت تحلیلگر ارشد گلس نود، رفتار اخیر دارندگان بیت کوین بلندمدت را مورد بحث قرار داد. دارندگان بلند مدت در اینجا به سرمایه گذاران BTC اشاره می کنند که بیش از شش ماه است که سکه های خود را نگه داشته اند. از نظر آماری، هرچقدر سرمایه گذار بیشتر سکه های خود را نگه دارد، احتمال فروش آنها در هر نقطه کمتر می شود. از آنجایی که LTHها برای دوره های قابل توجهی باقی می مانند، کاملا مصمم در نظر گرفته می شوند.
در واقع، آنها این انعطاف پذیری را در رفتار خود نشان می دهند، به ندرت علیرغم هرآنچه در بازار گسترده تر اتفاق می افتد، فروش می کنند. به این ترتیب، زمان فروش آنها بسیار قابل توجه است. از لحاظ تاریخی، زمانی که دارایی قیمت بالاترین تاریخ قبلی خود را شکسته است، LTHها در طول دوره های صعودی توزیع می شوند. این سرمایه گذاران به دلیل زمان نگهداری طولانی خود، سودهای زیادی جمع می کنند که زمانی شروع به خرج کردن می کنند که مقدار زیادی تقاضا در طول رالی های گاو نر وارد می شود که با خوشحالی سکه ها را با قیمت های بالا از دستشان می گیرند.
Checkmate توضیح داد که شکست اخیر ATH ارز رمزپایه مشابه سایر موارد گذشته است، به طوری که LTHها از قبل شروع به خرج کردن برای این دور کرده اند. LTHهای بیت کوین اخیرا کاهش عرضه خود را مشاهده کرده اند. به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از افزایش در این معیار می شود، تاخیری در زمان خرید و فروش این عرضه وجود دارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد این الگو در بیت کوین می تواند نوید دهنده یک حرکت صعودی دیگر باشد
سوال امنیتی :6+71 = ?