5 ارز دیجیتال برتر بر اساس فعالیت شبکه برای خرید در ژانویه 2024

5 ارز دیجیتال برتر بر اساس فعالیت شبکه برای خرید در ژانویه 2024

نوشته شده در : 1402/10/03

5 ارز دیجیتال برتر بر اساس فعالیت شبکه برای خرید در ژانویه سال 2024! اگر می خواهید نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کنید، باید وضعیت بازار کریپتو را از نظر تکنیکال و فاندامنتال تجزیه و تحلیل کرده و رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
استفاده از ارزهای رمزپایه بخش مهمی از تقاضا و شکل گیری قیمت آنها را تشکیل می دهد. این استفاده را می توان از طریق معیارهای مختلف اندازه گیری کرد، فعالیت شبکه یا فعالیت آدرس روزانه دو عدد است. قابل توجه است که فینبولد در 23 دسامبر داشبورد کریپتو از Santiment را بررسی کرد و پنج ارز دیجیتال با بیشترین فعالیت شبکه را شناسایی کرد. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، باید با این 5 رمز ارز معرفی شده آشنا شوید و آنها را زیر نظر بگیرید و در صورت امکان آنها را به پرتفوی خود اضافی کنید.
به طور خاص، بیت کوین با 911120 آدرس فعال روزانه در یک ماه در این رتبه قرار دارد و به رهبری ارزش بازار خود احترام می گذارد. بیت کوین با ارزش 857.17 میلیارد دلار با ارزش ترین ارز دیجیتال در دنیا است. جالب است بدانید، رتبه دوم از نظر تعداد آدرس های فعال لایت کوین(LTC) است که از نظر ارزش بازار در رتبه 18 قرار دارد. لایت کوین 70 درصد از فعالیت شبکه بیت کوین را در اختیار دارد، در حالی که تنها 0.62 درصد از سرمایه آن را در اختیار دارد.
همچنین قابل توجه است که فعالیت آدرس روزانه لایت کوین(LTC) معمولا در طور افزایش کارمزد تراکنش بیت کوین افزایش می یابد. در حال حاضر هزینه تراکنش های بیت کوین بیش از میانگین درآمد روزانه جهانی 26 دلار برای هر شخص است. با این حال، به گفته سانتی منت این مانع از قرار گرفتن بیت کوین در وهله اول توسط فعالیت شبکه نمی شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 5 ارز دیجیتال برتر بر اساس فعالیت شبکه برای خرید در ژانویه 2024
سوال امنیتی :2+92 = ?