بررسی علت استقبال از بیت کوین علارغم کاهش قیمت پایین

نوشته شده در : 1403/05/10

جستجو

معامله گران برتر بیت کوین با کاهش قیمت این ارز همچنان از آن استقبال می کنند! خرید بیت کوین یکی از راه های کسب درآمد در بازار رمز ارزهاست که می توان از طریق آن سود زیادی به دست آورد. قیمت بیت کوین مدام بالا و پایین می شود و نسبت به عوامل مختلفی واکنش می دهد.
بازار رمز ارزها یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی است که می توان در این بازار معاملات پرسودی انجام داد. بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیای کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد و قیمت سایر رمز ارزها نیز به قیمت بیت کوین بستگی دارد. در این مطلب، توضیحاتی در مورد سرمایه گذاری روی بیت کوین ارائه شده و به بررسی استقبال معامله گران از بیت کوین پرداخته شده است.

چرا قیمت بیت کوین بالا و پایین می شود؟

بیت کوین یکی از ارزهای رمزنگاری شده محبوبی است که قیمت آن با نوسانات زیادی روبرو می شود. عرضه و تقاضا نقش مهمی در تعیین قیمت بیت کوین ایفا می کند و درک آنها کلید فهم نوسانات این ارز دیجیتال است. عرضه بیت کوین تعداد کل بیت کوین های موجود در دنیاست. همچنین نهنگ ها و ETFها نیز تاثیر قابل توجهی بر قیمت بیت کوین می گذارند. به عبارت دیگر، نهنگ ها می توانند امواج بزرگی را در بازار بیت کوین به وجود بیاورند.
در بازار بیت کوین(BTC) نقدینگی به عنوان شاهرگ بازار ارز دیجیتال شناخته می شود. نقدینگی به راحتی خرید و فروش بیت کوین در هر زمان و بدون تاثیر قابل توجه بر قیمت آن اشاره دارد. هرچقدر نقدینگی بالا باشد، نوسانات قیمت بیت کوین کاهش می یابد و سرمایه گذاران می توانند خیلی راحت بیت کوین های خودشان را بفروشند. دامیننس بیت کوین نیز باعث بالا و پایین شدن قیمت این ارز می شود. شناخت روش های تجارت با ارز بیت کوین از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا معامله گران برتر از بیت کوین حمایت می کنند؟

با کاهش قیمت بیت کوین، معامله گران برتر از آن حمایت می کنند. نهنگ ها و ماینرهای بیت کوین محتاطانه خوشبین هستند و حمایت 64300 دلاری را تقویت می کنند. در 18 ژوئن قیمت بیت کوین با 5.6 درصد کاهش در طول روز به 64300 دلار رسید و به پایین ترین سطح خود در بیش از یک ماه گذشته رسید. روند نزولی شش روزه با داده های اقتصاد کلان که به کاهش رشد اقتصاد ایالات متحده، به ویژه در خرده فروشی و اشتغال اشاره می کند، همزمان بود. در همین حال، فدرال رزرو ایالات متحده نرخ بهره را در بالاترین سطح خود در دو دهه اخیر نگه داشته است.
با این حال، انعطاف پذیری در بازارهای مشتقات به بهبود احتمالی قیمت بیت کوین در آینده اشاره دارد. بر اساس گزارش یاهو فایننس، خرده فروشی ایالات متحده نسبت به ماه قبل 0.1 درصد افزایش یافته است که کمتر از اجماع اقتصاددانان 0.3 درصد است. 
پل اشورث، اقتصاددان ارشد آمریکای شمالی در کپیتال اکونومیکس، خاطرنشان کرد که این داده ها حاکی از کمبود تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم است. با این حال، متیو لوزتی، اقتصاددان ارشد ایالات متحده در دویچهبانک معقتد است که مصرف در حال بازگشت است. جان ویلیامز رئیس فدرال رزرو نیویورک، اقتصاد و بازار کار ایالات متحده را قوی توصیف کرد و انتظار دارد تورم در نیمه دوم سال جاری به کاهش خود ادامه می دهد. یکی از سوالاتی که در مورد اتریوم مطرح است این است که چرا اتریوم عقب نشینی می کند؟ یکی از سوالات مهم در مورد معامله گران برتر بیت کوین اسن است که مهمترین تاثیرات فروش 1 میلیارد دلاری نهنگ بیت کوین چه خواهد بود؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد سرمایه گذاری روی بیت کوین ارائه شده و به بررسی استقبال معامله گران از بیت کوین پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین نوسانات شدیدی دارد و قیمت آن همواره بالا و پایین می شود. با اینکه قیمت بیت کوین کاهش می یابد، ولی معامله گران برتر همچنان از بیت کوین استقبال کرده و بیت کوین های بیشتری را خریداری می کنند.
لینک مقاله: investopedia

 

نظرات کاربران در مورد بررسی علت استقبال از بیت کوین علارغم کاهش قیمت پایین
سوال امنیتی :5+48 = ?