بیت کوین زیر 65 هزار دلار وحشتناک است یا خریدنی؟

نوشته شده در : 1403/03/31
بیت کوین زیر 65 هزار دلار وحشتناک است یا خریدنی؟

جستجو

بیت کوین به زیر 65 هزار دلار سقوط کرد؛ ایا باید وحشت کنید یا بخرید؟ خرید بیت کوین در قیمت پایین و فروش آن در قیمت های بالا یکی از راه های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال است. امروزه افراد زیادی نسبت به خرید و فروش بیت کوین اقدام می کنند.
از آنجایی که بیت کوین به زیر مرز 65 هزار دلار سقوط می کند و در حال حاضر با قیمت 64800 دلار معامله می شود، بازار رمز ارزها شاهد یک احساس فوریت شدید در میان تریدرها و معامله گران است. این رکورد اخیر نشان دهنده روند گسترده تری است که در هفته گذشته مشاهده شد و بیت کوین تقریبا 2.4 درصد از قیمت خودش را کاهش داد. تنها در 24 ساعت گذشته شاهد کاهش بیشتر 1 درصدی بودیم که نشان دهنده نگرانی رو به رشد بازار بود.
تحلیلگران پلتفرم تحلیل بلاک چین، Santiment فاز کاهش مداوم را به عنوان شدیدترین کاهش سه روزه کیف پول های بیت کوین فعال از زمان اوج در اوایل ماه مارس، نشان می دهند که تغییر قابل توجهی در رفتار سرمایه گذاران و احساسات بازار رخ داده است. شناخت روش های تجارت با ارز بیت کوین خیلی مهم است.
افزایش کیف پول های اتریوم نشان دهنده چشم اندازی صعودی برای اتریوم با وجود فشار نزولی بر بیت کوین است. در همین حال، به گفته تحلیلگران Bitfinex فروش مداوم به طور قابل توجهی تحت تاثیر دارندگان بلندمدت بیت کوین و نهنگ ها قرار گرفته است که دارایی های خود را در بحبوحه مرحله ادغام بازار تنظیم می کنند. این رفتار برای دارندگان بلند مدت که تصمیم می گیرند موقعیت خود را در دوره های عدم اطمینان بازار برای سرمایه گذاری یا کاهش ضرر کاهش دهند، معمول است.
تحلیلگران Bitfinex فاش می کند که معیار تغییر موقعیت خالص هولدر به طور مداوم مقادیر منفی را نشان می دهد که به این مسئله تاکید می کند که این بازیگران مهم دارایی های خود را به صرافی ها منتقل می کنند، به طور بالقوه برای فروش و فشار نزولی بر قیمت بیت کوین اعمال می کنند. این روند با افزایش نسبت نهنگ صرافی بیت کوین منعکس می شود که سپرده های بزرگ را در صرافی ها نسبت به فعالیت کلی بازار دنبال می کند.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/bitcoin-news/bitcoin-tumbles-below-65000-should-you-panic-or-buy/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد بیت کوین زیر 65 هزار دلار وحشتناک است یا خریدنی؟
سوال امنیتی :7+59 = ?