بررسی مهمترین علل عقب نشینی قیمت اتریوم

نوشته شده در : 1403/05/10

جستجو

طبق بررسی های انجام شده، ارز دیجیتال اتریوم عقب نشینی می کند که این امر می تواند برای آینده اتریوم خوب باشد! اتریوم یکی از مشهورترین ارزهای دیجیتال بازار است که با لقب ملکه رمز ارزها شناخته می شود. هر سرمایه گذار یا تریدر حداقل یکبار خرید اتریوم را انجام داده است. اتریوم اهمیت زیادی در بازار کریپتو دارد و بررسی آینده این ارز خیلی مهم است. در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم ارائه شده و به بررسی عقب نشینی ارز دیجیتال اتریوم پرداخته شده است.

وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH)

ارز اتریوم(ETH) در روز گذشته بیش از 3 درصد ریزش کرد و قیمت آن به 3300 دلار رسید و روند نزولی خود در هفته گذشته را ادامه داد. اتریوم بعد از برخورد با سطح حمایتی خود دوباره به سمت بالا برگشت و اکنون در بالای ناحیه 3500 دلار معامله می شود. از آنجایی قیمت اتریوم نوسانات شدیدی دارد و عوامل زیادی روی آینده آن موثر هستند، افراد زیادی به پیش بینی قیمت اتریوم و تحلیل وضعیت فعلی آن علاقه مند هستند.
تحلیلگران نظرات مختلفی درباره آینده قیمت اتریوم دارند. برخی از افراد معقتد هستند که اتریوم با توجه به کاربردهای گسترده و پتانسیل بالا، در مسیر رشد بلند مدت قرار دارد. از طرف دیگر، برخی از افراد نیز باور دارند که رقابت زیاد و چالش های فنی پیش رو است که جلوی رشد چشمگیر اتریوم را می گیرد. با این حال، بیشتر تحلیلگران معقتد هستند که اتریوم جایگاه خودش را به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال حفظ خواهد کرد. معامله گران زیادی به دنبال بررسی روش های تجارت با ارز بیت کوین هستند.

چرا اتریوم عقب نشینی می کند؟

یکی از افراد محبوب در حوزه ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند که اتریوم از بیت کوین پیروی نخواهد کرد، چون بیت کوین خیلی سریع بعد از راه اندازی ETF بیت کوین در ژانویه قیمت خودش را دو برابر کرد. اسکات با اشاره به اینکه ETFهای بیت کوین از مزیت های زیادی برخوردار بودند که اولین ETF های ارز دیجیتال در دسترس سرمایه گذاران هستند، ادامه می دهد.
بیت کوین اولین ارز دیجیتال و همچنین اولین ETF بود. اسکات می گوید افرادی که در معرض کریپتو قرار نگرفته اند، ناگهان می توانند با خرید بیت کوین در معرض کریپتو قرار بگیرند. او در مورد اینکه آیا همان سرمایه گذاران نیز مشتاق قرار گرفتن در معرض اتریوم هستند یا خیر، تردید دارد. 
اسکات فکر می کند تنها راهی که اتریوم ممکن است به همان سرعتی که بیت کوین بعد از شروع به معامله به بالاترین قیمت های نسبی برسد، این است که قبل از راه اندازی، یک اصلاح قیمت شدیدی را انجام دهد. زمانی که ETFهای بیت کوین در ژانویه راه اندازی شدند، تنها دو ماه طول کشید تا در 13 مارس به بالاترین حد خود یعنی 73600 دلار برسد. اسکات همچنین معتقد است که بازیگران اصلی به اندازه بیت کویین به اتریوم علاقه ندارند. یکی از روش های موفقیت در معاملات اتریوم، شناخت رقیب اصلی اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم ارائه شده و به بررسی عقب نشینی ارز دیجیتال اتریوم پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوبی است که به نظر می آید در حال عقب نشینی است. این عقب نشینی می تواند برای اتریوم خوب باشد. یکی از تحلیلگران مشهور بازار نیز می گوید، برای اینکه ETFهای اتریوم خیلی سریع رشد کنند، قیمت اتریوم باید یک اصلاح قیمتی را تجربه کند.

لینک مقاله: blockworks

 

نظرات کاربران در مورد بررسی مهمترین علل عقب نشینی قیمت اتریوم
سوال امنیتی :3+61 = ?