قیمت بیت کوین با وجود حرکت های اخیر در معرض خطر است

نوشته شده در : 1403/03/30
قیمت بیت کوین با وجود حرکت های اخیر در معرض خطر است

جستجو

قیمت بیت کوین(BTC) با وجود حرکت های اخیر در معرض خطر باقی می ماند و شاخص ها همچنان نزولی هستند! خرید بیت کوین یکی از راه های کسب سود از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزهاست. در زمان خرید ارز بیت کوین باید به نکات مهمی توجه شود.
نکته قابل توجه این است که قیمت بیت کوین ضررهای خودش را افزایش داد و زیر سطح 64500 دلار معامله شد. بیت کوین در حال تصحیح ضرر است، ولی خرس ها همچنان کنترل را در دست دارند و به دنبال ضرر بیشتر هستند. بیت کوین در منطقه نزولی باقی ماند و زیر 64500 دلار معامله شد.
یک خط روند با مقاومت 65400 دلار در نمودار ساعتی BTC/USD شکل می گیرد. این جفت همچنان در معرض خطر نزولی بیشتر زیر محدوده حمایت 64 هزار دلاری قرار دارد. قیمت بیت کوین بعد از اینکه زیر محدوده مقاومت 66500 دلار قرار گرفت، در منطقه نزولی باقی ماند. بیت کوین ضرر را افزایش داد و زیر سطح 65 هزار دلار معامله شد. همچنین این ارز به زیر 64500 دلار نیز سقوط کرد. با شناخت روش های تجارت با ارز بیت کوین می تواند معاملات زیادی با این ارز انجام داد.
قیمت پایین در 64 هزار دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال اصلاح زیان است. بهبود جزئی بالاتر از سطح 64500 دلار وجود داشت. قیمت به بالای سطح 23.6 درصد فیب اصلاحی موج نزولی از نوسان 67200 دلار به پایین 64 هزار دلار صعود کرد.
در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح 65500 دلار و خط روند با مقاومت مواجه است. اولین مقاومت اصلی می تواند 65600 دلار یا سطح 50 درصدی فیب اصلاحی موج نزولی از نوسان 67200 دلار به سمت پایین 64 هزار دلار باشد. مقاومت کلیدی بعدی می تواند 66 هزار دلار باشد. حرکت واضح به بالای مقاومت 66 هزار دلاری ممکن است باعث افزایش مناسب شود و قیمت را بالاتر ببرد. قیمت می تواند افزایش یابد و مقاومت 66500 دلاری را آزمایش کند.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/analysis/btc/bitcoin-price-risk-66k/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد قیمت بیت کوین با وجود حرکت های اخیر در معرض خطر است
سوال امنیتی :8+76 = ?