متریک ها سیگنال افزایش قیمت بیت کوین را می دهند

نوشته شده در : 1403/03/30
متریک ها سیگنال افزایش قیمت بیت کوین را می دهند

جستجو

متریک ها سیگنال افزایش قیمت بیت کوین را می دهند، ولی زمانی که همه حدس می زنند قیمت بیت کوین کاهش می یابد! خرید بیت کوین با قیمت پایین و فروش آن در قیمت های بالا یکی از راه های کسب درآمد از نوسانات ارزهای دیجیتال می باشد.
نکته قابل توجه این است که ارز بیت کوین در روزهای اخیر در مسیر پر دست انداز بوده است. محبوب ترین ارز دیجیتال دنیا به طور پیوسته قیمت خودش را کاهش داده است و نگرانی ها را در مورد بازار نزولی طولانی مدت افزایش داده است. با این حال، در زیر سطح برخی از تحلیلگران در حال شناسایی زمزمه های صعودی ضعیفی هستند که می تواند نشانه بازگشت احتمالی باشد. شناخت روش های تجارت با ارز بیت کوین از اهمیت بالایی برخوردار است.
یک نشانه امید از نسبت فروش خریدار بیت کوین می آید، معیاری که تعادل بین سفارشات خرید و فروش در صرافی های ارز دیجیتال را ردیابی می کند. بر اساس تجزیه و تحلیل NewBTC این نسبت اخیرا به زیر یک کاهش یافته است که نشان دهنده یک احساس نزولی است. در چندین صرافی این نسبت به بالای یک افزایش می یابد که نشان می دهد روند در حال بهبود است. این نشان دهنده تغییر در روانشناسی بازار است، چون خریداران بیشتری نسبت به فروشندگان سفارش می دهند.
داده ها نشان می دهد که این یک پیشرفت مثبت است. این نشان می دهد که برخی از سرمایه گذاران کاهش اخیر قیمت را به عنوان فرصتی برای انباشت بیت کوین با تخفیف می بینند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این تنها یک معیار است و روند کلی نزولی باقی می ماند.
جریان های ارزی نیز یکی دیگر از بحث های جالب در داستان مربوط به جریان خالص مبادلات بیت کوین است. این معیار تفاوت بین بیت کوین های ورودی و خروجی از صرافی ها را اندازه گیری می کند. جریان خالص مثبت نشان می دهد که بیت کوین های بیشتری وارد صرافی ها می شوند که معمولا به عنوان یک سیگنال نزولی در نظر گرفته می شود، چون می تواند نشان دهنده آمادگی سرمایه گذاران برای فروش باشد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/bitcoin/metrics-signal-bitcoin-price-increase-but-when-is-anyones-guess/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد متریک ها سیگنال افزایش قیمت بیت کوین را می دهند
سوال امنیتی :3+30 = ?