چرا SEC دفاع ریپل برای دریافت مجازات کمتر را رد می کند؟

نوشته شده در : 1403/05/10

جستجو

کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) دفاع ریپل برای دریافت مجازات کمتر را رد می کند! ارز دیجیتال ریپل با توجه به پرونده اخیر اعلام کرده که درخواست جریمه 2 میلیاردی SEC ناعادلانه است. با این حال کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیز نسبت به این مسئله واکنش نشان داده است. ریپل یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که می توان با خرید و فروش آن در کنار خرید ارز دیجیتال های دیگر سود به دست آورد. در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز ریپل ارائه شده و به بررسی رد کردن دفاع ریپل برای دریافت مجازات کمتر از سوی SEC پرداخته شده است.

آینده ارز دیجیتال ریپل(XRP)

ارز دیجیتال ریپل برای اولین بار در سال 2012 منتشر شد که برای توزیع شبکه پرداخت و به عنوان ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. ریپل در واقع هم یک پلتفرم و هم یک رمز ارز می باشد. محبوبیت بیشتر ریپل به دلیل شبکه پرداخت دیجیتال آن است. ریپل به جای استفاده از سیستم ماینینگ از یک سیستم اجماع که متشکل از گروهی از سرورهاست، برای معاملات خود استفاده می کند. این ارز نه تنها اهداف متفاوتی از بیت کوین دارد، بلکه سعی می کند تا سرعت و هزینه های کمتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشته باشد. شناخت تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال یکی از روش های جلوگیری از جنین اتفاقاتی در دنیای کریپتوست.
ریپل(Ripple) در آینده ممکن است به عنوان جایگزینی برای سیستم SWIFT عمل کند. بانک ها تاکنون از ارز دیجیتال ریپل استفاده می کنند تا وجووه را با سرعت بیشتر و هزینه پایین تر بین دو نهاد طرف انتقال دهنده انتقال دهند. علاوه بر این، ریپل ممکن است برنده برنده های معتبر در زمینه پرداخت های خارج از مرزی مانند وسترن یونیون شود. از آنجایی که ریپل ممکن است به یک استاندارد در صنایع تبدیل شود، دارای پتانسیل بالاترین قیمت دراز مدت را دارد. آشنایی با روش های تجارت با ارز بیت کوین مهم است.

SEC دفاع ریپل برای دریافت مجازات کمتر را رد کرد!

نکته قابل توجه این است که SEC استدلال کرد که جریمه مدنی کمتر پیشنهادی ریپل کافی نخواهد بود و هیچ مقایسه ای با تسویه حساب آن با Terraform Labs وجود ندارد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از آخرین استدلال آزمایشگاه ریپل برای کاهش جریمه انتقاد کرده و گفته است که کافی نیست. در 13 ژوئن ریپل به توافق SEC با Terraform Labs اشاره کرد که دوباره از قاضی آنالیسا تورس از دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک برای جریمه نه بیش از 10 میلیون دلار بسیار کمتر از پیشنهاد تنظیم کننده درخواست کرد.
یک روز بعد SEC در نامه ای در 14 ژوئن به تورس استدلال کرد که تسویه حساب 4.5 میلیارد دلاری آن با Terraform Labs و یکی از بنیانگذاران آن Do Know شامل جریمه مدنی 420 میلیون دلاری به دلیل ورشکستگی شرکت انجام شده است و با برگرداندن پول موافقت کرده است. SEC گفت که استدلال ریپل مبنی بر اینکه جریمه مدنی 420 میلیون دلاری Terraform حدود 1.27 از فروش ناخالص 33 میلیارد دلاری آن است.
رگولاتور استدلال می کند که جریمه مدنی ریپل 102.6 میلیون دلار خواهد بود، اگر همین نسبت به 876.3 میلیون دلار از سود ناخالص ریپل که خواسته است از بین برود، اعمال شود. کمیسیون بورس و اوراق بهادار گفت که این میزان کمتر از مجازات، اهداف قوانین مجازات مدنی را برآورده نمی کند. یکی دیگر از مسائل جذاب در مورد ارزهای دیجیتال تاثیر ارزهای دیجیتال در حوزه مالی و مالیاتی است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز ریپل ارائه شده و به بررسی رد کردن دفاع ریپل برای دریافت مجازات کمتر از سوی SEC پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از ارزهای محبوب در دنیای کریپتو است که نسبت به دریافت مجازات کمتر از خود دفاع کرده است و کمیسیون بورس و اوراق بهادار SEC نیز این دفاعیه را رد کرد. این خبر باعث کاهش قیمت ریپل می شود.

لینک مقاله: primexbt

 

نظرات کاربران در مورد چرا SEC دفاع ریپل برای دریافت مجازات کمتر را رد می کند؟
سوال امنیتی :9+74 = ?