خوشه های قیمت بیت کوین به روند نزولی اشاره می کنند

نوشته شده در : 1403/03/29
خوشه های قیمت بیت کوین به روند نزولی اشاره می کنند

جستجو

خوشه های قیمت بیت کوین به نزولی بیشتر اشاره می کنند. آیا بیت کوین حمایت 64 هزار دلاری را از دست می دهد؟ بیت کوین می تواند قبل از ورود به فاز سهموی چرخه صعودی فعلی به زیر 64 هزار دلار سقوط کند. می توان با خرید بیت کوین در قیمت پایین و فروش آن در قیمت های بالاتر سود زیادی به دست آورد.
نکته قابل توجه این است که بر اساس گروه های اکشن قیمت بالای 71600 دلار، قیمت بیت کوین می تواند در مسیر اصلاح بیشتری باشد. قیمت بیت کوین قبل از شروع فاز سهموی چقدر پایین خواهد آمد؟ خوشه های قیمت بیت کوین بالای 71600 دلار احتمال اصلاح را نشان می دهد.
به گفته تحلیلگر معروف Rekt Capital، خوشه قیمت بیت کوین که در نزدیکی محدوده 71600 دلار تشکیل شده است، نشان دهنده اقدامات نزولی بالقوه بیشتری است. این تحلیلگر در پست 17 ژوئن X به 477000 دنبال کننده خود نوشت زمانی که بیت کوین مجموعه هایی از قیمت را در نزدیکی محدوده مقاومت بالا در 71600 دلار تشکیل می دهد، اینها قبل از کاهش به سطوح پایین تر محدوده می شوند. امنیت در تراکنش های بیت کوین از اهمیت بالایی برخوردار است.
قیمت بیت کوین در 7 ژوئن به محدوده 71400 دلار رسید و به مرز 65300 دلار فعلی سقوط کرد. بر اساس داده های Bitstamp، اولین ارز دیجیتال دنیا در نمودار هفتگی 5.7 درصد کاهش یافته است. به گفته Rekt Capital ممکن است قبل از شروع مرحله سهموی چرخه صعودی، قیمت بیت کوین به کمتر از 64 هزار دلار اصلاح شود تا یک تنظیم مجدد سالم انجام شود.
با این حال، یک شکل گیری فنی در نمودار ماهانه نشان می دهد که بیت کوین می تواند به زیر 60 هزار دلار سقوط کند، طبق گفته معامله گر محبوب Titan of Crypto که در پست 16 ژوئن X نوشت اکنون بسیاری به ستاره تیرانداز نمودار 2 ماهه اشاره می کنند. نمودار 3 ماهه به همان اندازه مرتبط است و کندل آنقدرها هم بد به نظر نمی رسد. همانطور که ممکن است بدانید هرچه بازه زمانی بالاتر باشد، مرتبط تر است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-clusters-downside-btc-64k-support

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد خوشه های قیمت بیت کوین به روند نزولی اشاره می کنند
سوال امنیتی :2+44 = ?