یک نهنگ سولانا با انتقال 372 میلیون دلاری بازار را تکان داد

نوشته شده در : 1403/03/27
یک نهنگ سولانا با انتقال 372 میلیون دلاری بازار را تکان داد

جستجو

نهنگ سولانا با انتقال 372 میلیون دلاری بازار را تکان داد. سولانا یکی از ارزهای محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که توجه نهنگ ها را به سمت خود جلب کرده است. می توان با خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها سود زیادی از معاملات کسب کرد.
نکته قابل توجه این است که نهنگ های سولانا دوباره در حال حرکت هستند، چون دیده می شود که در 24 ساعت گذشته مقدار قابل توجهی از ذخایر سولانا خود را جابجا کرده اند. این در بحبوحه احساسات نزولی در بازار رمز ارزها رخ می دهد که باعث کاهش قیمت سولانا نیز شده است.
ارز نهنگ سولانا به 500 میلیون دلار رسید!
داده های آنچین نشان می دهد که نهنگ های سولانا در 24 ساعت گذشته شش تراکنش بزرگ انجام داده اند. اولین تراکنش شامل انتقال بیش از 1.5 میلیون توکن SOL به یک کیف پول ناشناخته بود. سپس این کیف پول 1.13 میلیون توکن SOL را به چهار کیف پول ناشناخته مختلف ارسال کرد. امنیت در تراکنش های بیت کوین از اهمیت بالایی برخوردار است.
تراکنش سوم شامل انتقال بیش از 1 میلیون توکن سولانا از یک کیف پول ناشناخته به یک کیف پول ناشناخته دیگر بود. سپس این کیف پول توکن ها را به کیف پول ناشناخته دیگری منتقل کرد. تراکنش پنجم همچنان شامل کیف پول ناشناخته بود که 1.6 میلیون توکن Solana را به کیف پول ناشناخته دیگری منتقل کرد.
این کیف پول ناشناخته سپس توکن های دریافتی را به یک کیف پول مرتبط با کوین بیس منتقل کرد. این معامله نشان می دهد که نهنگ سولانا ممکن است به دنبال فروش توکن های خود باشد که روی قیمت سولانا تاثیر منفی می گذارد. با این حال، تراکنش های قبلی نشان می دهد که دیگر نهنگ های سولانا ممکن است سرمایه خود را بین کیف پول ها بچرخانند تا اینکه آنها را در بازار تخلیه کنند.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/solana/solana-whale-372-million-transfer/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد یک نهنگ سولانا با انتقال 372 میلیون دلاری بازار را تکان داد
سوال امنیتی :6+35 = ?