آیا 65 هزار دلار پایین ترین قیمت بیت کوین است؟

نوشته شده در : 1403/05/10

جستجو

برخی از دلایل نشان می دهند که 65 هزار دلار پایین قیمت بیت کوین است! بیت کوین یکی از ارزهای پرطرفدار در بازار کریپتو است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. می توان با خرید بیت کوین با قیمت پایین و فروش آن در قیمت بالاتر، سود زیادی کسب کرد.
تحلیل قیمت بیت کوین یک عنصر مهم برای درک بازار رمز ارزهاست. تغییرات قیمت بیت کوین معمولا تاثیر زیادی بر بازار کریپتو دارد، چون تمام رمز ارزها در بلند مدت روند بیت کوین را دنبال می کنند. تحلیلگران می توانند با یک تحلیل کامل روی داده های تاریخی قیمت، روندهای بازار را به دست آورند. در این مطلب، ارز بیت کوین تجزیه و تحلیل شده و به بررسی پایین ترین قیمت بیت کوین پرداخته شده است.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین(BTC) به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده دنیا شناخته می شود که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 66.190 دلار معامله می شود. بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که سطح 69 هزار دلار به عنوان مقاومت بیت کوین در نظر گرفته می شود. اگر قیمت بیت کوین بتواند سطح مقاومتی 69040 دلار را بشکند، احتمال حرکت به سمت سطوح بالاتر وجود خواهد داشت.
در غیر این صورت، اگر قیمت بیت کوین ریزش کند، محدوده حمایتی 65800 دلار به عنوان نقطه مهم برای حمایت از قیمت عمل خواهد کرد. تریدرها باید با دقت بیشتری تغییرات حجم معاملات و واکنش قیمت بیت کوین در این سطوح را زیر نظر داشته باشند تا بتوانند تصمیمات معاملاتی مناسبی بگیرند. بیت کوین با یک الگوی سقف دوقلو روبرو است. خط گردن این الگو به سمت پایین شکسته و می توانیم نزول قیمت بیت کوین را تا خط سبز رنگ مشخص شده محتمل بدانیم. البته این خط تحت تاثیر شدن و مومنتوم ریزش در طول روز جاری ممکن است بشکند و شاهد ریزش بیشتر بیت کوین باشیم. شناخت روش های تجارت با ارز بیت کوین خیلی مهم است.

آیا 65 هزار دلار پایین ترین قیمت بیت کوین است؟

انعطاف پذیری بیت کوین(Bitcoin) در میان افت قیمت نشان دهنده تقویت حمایت در سطح 65 هزار دلار است. با وجود آزمایش پشتیبانی 65 هزار دلاری در 13 ژوئن، بیت کوین از 17 می تاکنون زیر 66 هزار دلار بسته نشده است. در حالی که بیت کوین نتوانست از مقاومت 72 هزار دلار در این دوره چهار هفته ای عبور کند، برخی رویدادها احساسات نظارتی را بهبود بخشیده اند و نشان می دهند که بانک مرکزی ایالات متحده چقدر فضای کمی برای مانور بدون تجریک تورم باقی گذاشته است.
شرایط بازار مطلوب و انعطاف پذیری در معیارهای مشتقات بیت کوین نشان می دهد که نزولی بسیار محدود است. در 16 مه، قانونگذاران بازنگری کنگره را تصویب کردند تا قانون کمیسیون بورس و اوراق بهادار را بررسی کند که شرکت های فهرست شده از جمله بانک ها را ملزم می کند تا ارزهای دیجیتال را هم به عنوان دارایی و هم به عنوان بدهی در ترازنامه ثبت کنند. به گفته سناتور سینتیا لومیس، این رای یک نقطه عطف بود، چون این اولین قانون ارز دیجیتال مستقل بود که توسط کنگره تصویب شد. به گفته کریگ وارمکی، یکی از همکارات موسسه سیاست بیت کوین این قطعنامه در نهایت توسط جو بایدن، رئیس جمهور وتو شد، ولی مخالفت دموکرات ها نشان دهنده تعداد فزاینده شرکت کنندگان ارز دیجیتال در سیاست ایالات متحده است. یکی از روش ها برای پی بردن به ارزش بیت کوین این است که علت استقبال از بیت کوین علارغم کاهش قیمت پایین را بررسی کنیم.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، ارز بیت کوین تجزیه و تحلیل شده و به بررسی پایین ترین قیمت بیت کوین پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. تحلیل ها نشان می دهند که 65 هزار دلار پایین ترین قیمت بیت کوین است. بیت کوین با حمایت ها و مقاومت های مهمی روبرو است که نسبت به این سطوح واکنش می دهد.

لینک مقاله: coinpedia

 

نظرات کاربران در مورد آیا 65 هزار دلار پایین ترین قیمت بیت کوین است؟
سوال امنیتی :3+36 = ?