وال استریت باید مسئول تامین مالی صنعت استخراج بیت کوین باشد

نوشته شده در : 1403/03/27
وال استریت باید مسئول تامین مالی صنعت استخراج بیت کوین باشد

جستجو

وال استریت باید پاسخگوی انتشارات استخراج بیت کوین(BTC) باشد. Greenpeace ادعا می کند که غول های وال استریت مانند بلک راک و Vanguard به آسیب های زیست محیطی ناشی از استخراج بیت کوین کمک می کنند. می توان با خرید بیت کوین سود زیادی کسب کرد.
بر اساس گزارش جدید Greenpeace USA، موسسه های مالی بزرگ در وال استریت باید مسئول تامین مالی صنعت استخراج بیت کوین با انتشار سنگین باشند. گزارش سازمان غیردولتی متمرکز بر محیط زیست با عنوان چگونه تامین مالی بزرگ از یک تهدید حمایت می کند، با مقالات قبلی در مورد بیت کوین متفاوت است. در این گزارش، شخصیت های اصلی نه خود ماینرهای بیت کوین، بلکه وال استریت و صنعت بانکداری هستند.
صلح سبز ادعا می کند که منابع مالی بزرگ با ایجاد انگیزه های اقتصادی از استخراج بیت کوین حمایت می کند و در نتیجه تهدید زیست محیطی صنعت را ادامه می دهد. در این گزارش از Trinity Capital، Stone Ridge، Holdings Vanguard و MassMutual به عنوان تامین کنندگان برتر آلودگی کربن از شرکت های استخراج بیت کوین نام برده شده است. شناخت روش های تجارت با ارز بیت کوین از اهمیت بالایی برخوردار است.
بر اساس این گزارش، آنها مجموعا بیش از 1.7 میلیون تن دی اکسید کربن در سال 2022 به خود اختصاص دادند که برابر انتشار بیش از 335 هزار خانه آمریکایی با استفاده از برق برای یک سال است. صلح سبز اظهار داشت که استخراج بیت کوین به یک صنعت تجاری بزرگ تبدیل شده است، جایی که شرکت ها برای ایجاد امکانات و خرید تجهیزات محاسباتی به سرمایه زیادی نیاز دارند.
ماینرها به حمایت بانک ها و مدیران دارایی متکی هستند و وال اسریت و صنعت بانکداری به این فراخوان توجه می کنند و مشتاق سهم خود از غنایم هستند. این گزارش می گوید شرکت هایی مانند بلک راک باید برای تقویت صنعت معدن پاسخگو باشند.

لینک خبر:  https://cointelegraph.com/news/wall-street-bitcoin-mining-greenpeace

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد وال استریت باید مسئول تامین مالی صنعت استخراج بیت کوین باشد
سوال امنیتی :1+37 = ?