کسب یود 30 ملیون دلاری سولانا از آربیتراژ

نوشته شده در : 1403/05/10

جستجو

ربات سولانا در دو ماه از طریق آربیتراژ 30 میلیون دلار سود کسب کرد! سولانا(SOL) یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو  بعد از خرید بیت کوین است که می توان با خرید و فروش این ارز سود زیادی کسب کرد. سولانا اکنون از طریق ربات های خود به آربیتراژ ارزهای دیجیتال نیز مشغول است.
سولانا در سال 2023 با رشد چشمگیر خود توجه بسیاری از فعالان بازار ارز دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال را به خود جلب کرده است و برخی از محققان بزرگ ارز دیجیتال پیش بینی قیمت و آینده سولانا در بلند مدت را صعودی تلقی می کنند. با این حال، این اعداد و محدوده های قیمتی قابل اتکا هستند. در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز سولانا(SOL) ارائه شده و به بررسی کسب سود 30 میلیون دلاری سولانا از طریق آربیتراژ پرداخته شده است.

آینده ارز دیجیتال سولانا(SOL)

سولانا(Solana) یکی از پروژه های موفق و محبوب در بازار ارز دیجیتال است که نسبت به رقبای خود از سرعت تراکنش بالایی برخوردار است. با توجه به تحلیل تکنیکال سولانا در حال حاضر قیمت توکن این شبکه در محدوده 137 دلار قرار دارد، ولی به عقیده بسیاری از کارشناسان بازار، سولانا از پتانسیل بالایی برای رشد برخوردار بوده و قیمت این توکن تا پایان سال 2024 به 200 دلار و تا پایان سال 2030 به 672 دلار خواهد رسید.
با صعودی شدن روند کلی رمز ارزها، قیمت سولانا(SOL) نیز توانست در بالای ناحیه 100 دلار تثبیت شود و بعد از آن با شتاب صعودی بیشتری به سمت اعداد بالاتر حرکت کرد. بازگشت قیمت سولانا به این سطح و آزمایش مجدد حمایت 100 دلار می تواند زمان مناسبی برای ورود و خرید این رمز ارز باشد. با توجه به شتاب صعودی قیمت سولانا، توسعه این شبکه و وضعیت نمودار قیمت سولانا باید منتظر جهش قیمت این رمز ارز باشیم. امنیت در تراکنش های بیت کوین از اهمیت بالایی برخوردار است. در زمان خرید ارز سولانا نیز باید به امنیت شبکه Solana توجه زیادی داشت. 

کسب سود 30 میلیون دلاری سولانا از طریق آربیتراژ

بن کاورستون از پژوهشگران MRGN می گوید ربات MEV مبتنی بر سولانا تا به امروز تلاش های زیادی برای حفظ مشخصات کم انجام داده است. ربات با ارزش حداکثر قابل استخراج معروف به arsc در دو ماه گذشته از طریق حملات MEV تقریبا 30 میلیون دلار از کاربران شبکه سولانا به جیب زده است. همچنین یک حمله ساندویچ MEV زمانی اتفاق می افتد که مهاجم تراکنش قربانی را بین دو تراکنش خود ساندویچ می کند تا قیمت و سود کاربر را دستکاری کند. آنها با خرید توکن قربانی با قیمت پایین تر از ارزش بازار سود می برند.
بن کاورستون، بنیانگذار شرکت MRGN Research در پستی در 15 ژوئن در X گفت که این ربات برای دوری از توجه و کسب سود از کاربران شبکه سولانا تلاش زیادی کرده است. طبق سایت اکسپلور سولانا، اولین کیف پول دارنده سولانا کمی بیش از 19 میلیون دلار وجوه دارد که شامل 17 میلیون دلار توکن سولانا(SOL) است.  همچنین کاورستون گفت که یک کیف پول اصلی دیگر نیز در فعالیت های مالی غیرمتمرکز بسیار فعال است. این به تدریج SOL را از طریق JUP DCA به USDS تبدیل می کند و موقعیت قابل توجهی در Kamino های مختلف دارد.
طبق گفته SolanaFM، کل وجوه این کیف پول بیش از 9.9 میلیون دلار است که بیشتر شامل توکن های SOL است. کاورستون کیف پول سومی را نیز شناسایی کرد. این سه کیف پول در کل 29.8 میلیون دلار سولانا با قیمت های فعلی نگه می دارند. یکی از سوالاتی که در مورد بیت کوین اخیرا مطرح است این است که چرا مقدار هش بیت کوین در 12 ژوئن کاهش یافت؟ یکی از سوالات مهم در مورد ارزهای دیجیتال این بوده که پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز سولانا(SOL) ارائه شده و به بررسی کسب سود 30 میلیون دلاری سولانا از طریق آربیتراژ پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، سولانا یکی از ارزهای محبوب در دنیای کریپتو است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. یکی از ربات های MEV مبتنی بر شبکه سولانا از طریق معاملات آربیتراژ بیش از 30 میلیون دلار سود کسب کرده است. کاورستون یکی از پژوهشگران رمز ارزها، سه کیف پول حاوی سولانا را شناسایی کرده است که مقدار زیادی توکن SOL در اختیار دارند.

لینک مقاله: forbes

 

نظرات کاربران در مورد کسب یود 30 ملیون دلاری سولانا از آربیتراژ
سوال امنیتی :5+36 = ?