قیمت توکن ترامپ 31 درصد کاهش یافت

نوشته شده در : 1403/03/29
قیمت توکن ترامپ 31 درصد کاهش یافت

جستجو

علیرغم شک و تردیدهایی که پشت توکن ترامپ(DJT) است، توکن ترامپ 31 درصد کاهش یافت. خرید بیت کوین یکی از راه های کسب درآمد در بازار رمز ارزها می باشد که می توان با این کار به درآمد بالایی دست یافت. در زمان خرید بیت کوین باید شاخص های مهمی در نظر گرفته شوند.
ترامپ ارتباط با توکن DJT را تایید یا تکذیب نکرده است، ولی یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین و رهبران صنعت شک دارند که این توکن توسط تیم ترامپ راه اندازی شده است. MAGA و سایر میم کوین های مرتبط با دونالد ترامپ در میان شایعاتی مبنی بر راه اندازی یک توکن رسمی روی سولانا توسط تیم دونالد ترامپ بیش از 30 درصد سقوط کردند. Pirate Wires در پستی در 17 ژوئن X به 63800 دنبال کننده خود ادعا کرد، در هر مکالمه ترامپ یک توکن رسمی به اسم TrumpCoin با علامت DJT راه اندازی می کند. شناخت روش های تجارت با ارز بیت کوین از اهمیت بالایی برخوردار است.
تیم دونالد ترامپ راه اندازی توکن را تایید نکرده است و شرکت های داده بلاک چین مانند Bubblemaps مطمئن هستند که توکن DHT واقعا با نامزد ریاست جمهوری مرتبط نیست. او خاطرنشان کرد که حدود 67 درصد از عرضه در یک خوشه است و 43 درصد از کل عرضه در بازار خودکار مبتنی بر سولانا Raydium است.
داده های کوین گکو نشان می دهد، علی رغم تردیدهای گسترده، TRUMP در یک بازه زمانی کوتاه چهار ساعته بعد از شایعات 31 درصد سقوط کرد و به 7.46 دلار رسید. از زمان انتشار این خبر، بیش از 150 میلیون دلار از ارزش بازار TRUMP با مضمون Make America Graet Again پاک شده است.
میم کوین دونالد ترامپ مبتنی بر شبکه سولانا، در یک بازه زمانی مشخص، 36.8 درصد ریزش کرد و از سطح 0.95 دلار به 0.60 دلار رسید. توکن BODEN مرتبط با رقیب اصلی ترامپ نیز در ریاست جمهوری جو بایدن نیز بیش از 22 درصد کاهش یافت.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/maga-trump-token-falls-31-percent-rumors-trump-launched-memecoin

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد قیمت توکن ترامپ 31 درصد کاهش یافت
سوال امنیتی :5+42 = ?