با کاهش قیمت ها، نهنگ های دوج کوین ضعیف می شوند

نوشته شده در : 1403/03/31
با کاهش قیمت ها، نهنگ های دوج کوین ضعیف می شوند

جستجو

مالکیت دوج کوین تغییر می کند. با کاهش قیمت ها، نهنگ ها ضعیف تر می شوند. امروزه افراد زیادی نسبت به خرید بیت کوین اقدام می کند تا از بالا و پایین شدن قیمت این ارز سود زیادی به دست آورند. دوج کوین همبستگی زیادی با قیمت بیت کوین دارد.
از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال یک دوره  پر فراز و نشیب دیگر را پشت سر می گذارد، دوج کوین(DOGE) تغییرات قابل توجهی در ساختار مالکیت خود دیده است. داده های اخیر از IntoTheBlock تغییر قابل توجهی را نشان می دهد، نهنگ های بزرگ دوج کوین سهام خود را کاهش داده اند.
توزیع مجدد Dogecoin
داده های IntoTheBlock نشان می دهد که این کاهش موقعیت از این نهنگ ها در سال گذشته ادامه داشته است. به طور خاص، سهم دوج کوین تحت کنترل این دارندگان بزرگ از 45.3 درصد به 41.3 درصد کاهش یافته است. این روند حاکی از تمرکززدایی احتمالی مالکیت یا تغییر استراتژیک در دارایی های سرمایه گذاران بزرگ تر است، شاید در پاسخ به شرایط بازار یا روندهای گسترده تر ارزهای دیجیتال. امنیت در تراکنش های بیت کوین مهم است.
به طور همزمان، این کاهش در میان دارندگان عمده با افزایش مالکیت در میان سرمایه گذاران خرد و متوسط همراه شده است. این سرمایه گذاران کوچکتر فرصت را غنیمت شمردند تا دوج کوین بیشتری جمع کنند و سهم جمعی خود را در عرضه کل افزایش دهند.
این توزیع مجدد دارایی های دوج کوین می تواند نشان دهنده دموکراتیک شدن فزاینده در چشم انداز سرمایه گذاری این ارز دیجیتال خاص باشد. همانطور که افراد بیشتر و سرمایه گذاران کوچکتر به سهامداران مهم تبدیل می شوند، پویایی واکنش های بازار به اخبار و رویدادها می تواند تغییر کند و به طور بالقوه منجر به افزایش ثبات بازار یا الگوهای مختلف نوسان بر اساس رفتارهای تجاری این صاحبان اکثریت جدید شود.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/dogecoin/dogecoin-ownership-shifts-whales-downsize-as-prices-dip/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد با کاهش قیمت ها، نهنگ های دوج کوین ضعیف می شوند
سوال امنیتی :8+56 = ?